Volgens de factuur van april is het resterend bedrag van de toestelbundel 0 €.
Op de factuur van mei worden tot onze verbazing de volgende toestelbundels in rekening gebracht:
Periode 19-4 - 10.5 Toestelbundel12: 8,80 €
Periode 11-05 -10.6 Toestelbundel12: 12,00 €
Einddatum 31-12-2036, resterend bedrag 2672,13 € ????????
De overige bedragen snappen we ook niet zo goed, maar dat kan te maken hebben met het feit dat we het abonnement hebben verlengd en binnen 14 dagen weer hebben geannuleerd. Het oude abonnement met de oude voorwaarden loopt dan gewoon door.
We kunnen ons voorstellen dat daar wat correcties hebben plaatsgevonden en dat we dat niet helemaal snappen.
Maar een toestelbundel van 8,80+12,00= 20,80 voor een afbetaald toestel!!!!!???
De zéér onaardige klantenservice medewerkster snapte er geen bal van en zei dat we dan maar weer op de nota van juni moesten wachten. Dan zou alles (misschien) gecorrigeerd worden.
Daar neem ik geen genoegen mee. Principieel! 20 euro is natuurlijk geen probleem, maar wat als het 200, wat als het 2000 euro is?! Zo ga je niet met klanten om.
Toen zei ze weer dat de mei nota niet geïncasseerd zou worden, vanwege mijn bezwaar.
Graag wil ik uitleg hierover, graag wil ik bevestiging dat ik de nota van mei niet hoef te betalen.
Als deze nota wordt geïnd, storneer ik deze en dan bij ik na vele, vele jaren weg bij Telfort.
Beste antwoord door Cindy - Telfort
Hoi Ron, allereerst; je boosheid snap ik, zulke (financiële) dingen moeten gewoon goed geregeld zijn en je hoort vriendelijk te woord te worden gestaan. Sorry dat dit niet goed is gegaan en ook dat je er al meerdere keren contact over hebt gehad, zonder dat er duidelijkheid is of dat het opgelost is.
Zoals ik het zie heeft het inderdaad te maken met de annulering, want ik zie de toestelbundel er wel opstaan bij het abonnement. Dan staan er mij 2 dingen te doen. 1 is zorgen dat de toestelbundel wordt verwijderd en ten tweede dat de factuur kloppend is. Of zie ik nu iets over het hoofd?
Dat toestel mag wel van goud zijn voor die prijs
. De verklaring is dat wij de toestelbundel niet goed hebben verwijderd bij het terugdraaien van het abonnement. Dat had wel gemoeten, aangezien het abonnement 2 jaar heeft gelopen.
Wat betreft de factuur: dit heeft te maken met dat het abonnement op 13 april is ingegaan en op 19 april is geannuleerd. Het abonnement is dus wel even actief geweest en daardoor verrekend op de factuur. Ik heb een vergoeding in het systeem klaargezet. Helaas kan ik die niet verrekenen met de factuur van mei. Dit komt doordat de factuur al is aangemaakt. Wel kan ik met zekerheid zeggen dat dit bedrag met de factuur van juni wordt verrekend.
Wat betreft het bedrag dat je ziet staan voor het toestel en de kosten op de factuur. Dit wordt rechtgezet door een achterliggende afdeling, zodat dit een volgende keer niet nog een keer gebeurd.
Geeft dit de uitleg/verklaring die je zocht en heb ik je hier naar tevredenheid mee bij geholpen? Als ik nog iets voor je kan doen hierin, of iets anders, dan doe ik dat graag je
.
Bekijk reactie
Zoals ik het zie heeft het inderdaad te maken met de annulering, want ik zie de toestelbundel er wel opstaan bij het abonnement. Dan staan er mij 2 dingen te doen. 1 is zorgen dat de toestelbundel wordt verwijderd en ten tweede dat de factuur kloppend is. Of zie ik nu iets over het hoofd?
Dat toestel mag wel van goud zijn voor die prijs

Wat betreft de factuur: dit heeft te maken met dat het abonnement op 13 april is ingegaan en op 19 april is geannuleerd. Het abonnement is dus wel even actief geweest en daardoor verrekend op de factuur. Ik heb een vergoeding in het systeem klaargezet. Helaas kan ik die niet verrekenen met de factuur van mei. Dit komt doordat de factuur al is aangemaakt. Wel kan ik met zekerheid zeggen dat dit bedrag met de factuur van juni wordt verrekend.
Wat betreft het bedrag dat je ziet staan voor het toestel en de kosten op de factuur. Dit wordt rechtgezet door een achterliggende afdeling, zodat dit een volgende keer niet nog een keer gebeurd.
Geeft dit de uitleg/verklaring die je zocht en heb ik je hier naar tevredenheid mee bij geholpen? Als ik nog iets voor je kan doen hierin, of iets anders, dan doe ik dat graag je
