beantwoord

Toestelbundel, resterend bedrag 2660,13 €, terwijl toestel is afbetaald.

Opnieuw staat op mijn factuur toestelbundel12, einddatum 31-12-2036, resterend bedrag € 2660,13. Toestel is al in april afbetaald, na 2 jaar. Op de factuur van mei stond dit ook al. Zonder correctie van het bedrag (heb ik later teruggekregen). Het bedrag van 12 euro is nu gecorrigeerd op de factuur door 'Eenmalig Hardwarekosten -12,00'. Prima, ik betaal er nu in juni dus niet voor. Maar hoe gaat dat volgende maanden? Ik wil die hele toestelbundel niet meer op de factuur zien. De vriendelijke klantenservice medewerkster begreep dat en zei, na overleg, dat haar leidinggevende daarvoor ging zorgen, èn dat ik daar vanavond nog een e-mail over zou krijgen. Niet gekregen dus. Graag alsnog bevestiging dat deze bundel verdwijnt op de volgende factuur. Ik begin zo langzamerhand wanhopig en vrij 'pissig' te worden. Problemen met Combivoordeel en nu dit weer. Ik heb nog nooit zo vaak en zo lang met klantenservice gebeld. Zo plunder ik óók nog mijn belbundel. Alsjeblieft!!! Doe hier wat aan en bevestig dat aan mij. Ik ben al héél lang klant bij telfort/tiscali, maar ik overweeg nu toch echt om eens verder te kijken. En dat zou ik echt heel jammer vinden. Dit gaat over het nr eindigend op 457.
icon

Beste antwoord door Enterprise 12 juni 2018, 21:46

Kan je niet beter gewoon verdergaan in je oorspronkelijke topic over hetzelfde probleem..?
Daar staat alle eerdere informatie al en heeft Telfort gereageerd en is bekend met je vraag.
Nu moet je weer eerst wachten tot een Telfort medewerker dit leest want de medewerker in het eerste topic krijgt nu geen notificatie-email.

https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/toestelbundel-terwijl-toestel-is-afbetaald-weg-bij-telfort-75858/index1.html#post624964

Bekijk reactie
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Kan je niet beter gewoon verdergaan in je oorspronkelijke topic over hetzelfde probleem..?
Daar staat alle eerdere informatie al en heeft Telfort gereageerd en is bekend met je vraag.
Nu moet je weer eerst wachten tot een Telfort medewerker dit leest want de medewerker in het eerste topic krijgt nu geen notificatie-email.

https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/toestelbundel-terwijl-toestel-is-afbetaald-weg-bij-telfort-75858/index1.html#post624964
Enterprise schreef:

Bedankt voor het advies. Wist niet dat de Telfort mederker een notificatie kreeg.
Reputatie 8
Badge +19
Ron46 schreef:

Bedankt voor het advies. Wist niet dat de Telfort mederker een notificatie kreeg.

Ja hoor, iedereen die reageert in een topic krijgt een notificatie-email dus de Telfort medewerkers ook... 😋
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ron46, het oudere topic heb ik gezien en zelfs al beantwoord. Zoals Enterprise al aangeeft krijg ik inderdaad een mail wanneer je weer reageert op een topic. Ik heb daarom dit topic gesloten en dan gaan we verder op het vorige topic.