toestel lease

• 2 juli 2012
  • 4 reacties
  • 1910 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hoi allemaal ik heb voor een kleine 2 maanden terug een iphone 4s toestel geleast waar nu de luidspreker van stuk is 
In het contract word beloofd dat er binnen 24 uur een monteur langs komt.
Ik heb vanmorgen naar telfort gebeld a 25 min lang en daar het verhaal uitgelegd.

Mij werd verteld dat door logistieke problemen het niet mogelijk was om binnen 24 uur een monteur te sturen
En hij zou nu pas donderdag avond tussen 6 en 10 uur komen

Ik vind dit niet volgens de regels wat in het cotract staat
Ik betaal 50 euro per maand voor een abbonement.
Ik dacht toen ik hem afsloot van dat is makkelijk binnen 24 uur geholpen als je foon kapot is
Maar dat blijkt dus een grote tegenvaller te zijn en word het zelfs dagen eer dat hij gemaakt word.
Als ik dus een probleem heb met de telefoon waardoor ik helemaal niet meer kan bellen dan zit ik dus 4 dagen zonder telefoon.
In plaats van de beloofde 24 uur.

Hier heb ik dus dat contract niet voor afgesloten.

Zijn er nog meer mensen die zo tegen valler hebben met het leasen van een toestel

4 reacties

Hoi allemaal ik heb voor een kleine 2 maanden terug een iphone 4s toestel geleast waar nu de luidspreker van stuk is
In het contract word beloofd dat er binnen 24 uur een monteur langs komt.
Ik heb vanmorgen naar telfort gebeld a 25 min lang en daar het verhaal uitgelegd.

Mij werd verteld dat door logistieke problemen het niet mogelijk was om binnen 24 uur een monteur te sturen
En hij zou nu pas donderdag avond tussen 6 en 10 uur komen

Ik vind dit niet volgens de regels wat in het cotract staat
Ik betaal 50 euro per maand voor een abbonement.
Ik dacht toen ik hem afsloot van dat is makkelijk binnen 24 uur geholpen als je foon kapot is
Maar dat blijkt dus een grote tegenvaller te zijn en word het zelfs dagen eer dat hij gemaakt word.
Als ik dus een probleem heb met de telefoon waardoor ik helemaal niet meer kan bellen dan zit ik dus 4 dagen zonder telefoon.
In plaats van de beloofde 24 uur.

Hier heb ik dus dat contract niet voor afgesloten.

Zijn er nog meer mensen die zo tegen valler hebben met het leasen van een toestel

Ik hopp voor je dat ze inderdaad donderdag komen. Ik heb een defecte Iphone 4 ontvangen ( ik kon alleen bellen met de headset ) en in 1 week tijd zijn er twee afspraken afgezegd door telfort vanwege de drukte en te weinig monteurs. Ondertussen is telfort nog niet met een oplossing gekomen , je betaald je scheel aan de klantenservice waar je ook niet veel verder mee komt omdat ze wat ze beloven niet nakomen. Ik wens je veel sterkte .........
Badge
@bosco,

Vervelend dat de monteur niet eerder langs kan komen, onze oprechte excuses voor het ongemak. Uw gegevens zijn al bekend bij ons. Ik heb uw klacht doorgezet, u ontvangt binnen 2 dagen een reactie van mijn collega's.

Laïla
Reputatie 1
Badge
Laïla Heeft dat zin dat ik  binnen 2 dagen een reactie ontvang ,ik weet niet maar het is over 2 dagen reparatietijd,en die 24 uur die belooft worden zijn toch al voorbij. of weet u iets wat wij niet weten ,zoals het niet nakomen van de afspraak? zoals hetty al melde.

Ik kijk bij telfort nergens meer van op eerst was het het internet wat dagen duurde eer dat ik het op de foon had en nu de afspraken die nota bene in het contract staan niet nakomen er staat duidelijk dat ik binnen 24 uur geholpen word en dit is geen 24 uur meer dit zijn dagen.
Hier heb ik dat cotract niet voor afgesloten. 

Mag ik eerlijk zijn Ik vind dat het bedrijf een veel te grote bek heeft met die beloftes die ze doen sorry dat ik kwaad word maar het is al de zoveelste klacht wat ik heb en ik word er een beetje ziek van kom gewoon de afspraken na wat in het contract staat en je hebt een tevreden klant.

Als jullie niet genoeg monteurs hebben dan neemt telfort ze maar aan jullie horen het contract na te komen die jullie samen met ons hebben afgesloten.
Als ik een maand niet genoeg geld heb voor de rekening zeggen jullie ook niet ,ach doe maar volgende maand of wel ????

Aankomede donderdag verwacht ik een monteur en ik hoop dat jullie die afspraak nakomen anders dan ga ik het contract ontbinden i.v.m. niet naleven van de voorwaarden.

Laila dit is niet persoonlijk naar jou toe maar naar telfort als bedrijf.
Badge
@bosco,

Ik begrijp u volledig, ik neem het ook niet persoonlijk op. De monteursafspraak kan ik niet vervroegen, maar ik wil er wel gewoon voor zorgen dat u inhoudelijk een reactie krijgt op uw klacht.

Laïla

Reageer