beantwoord

Toestel afbetaald - Nog niet verwerkt

• 28 december 2019
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb onlangs mijn toestelkrediet (via iDEAL) afbetaald, maar dit is nog niet verwerkt in mijn abonnement. Ik zie de maandelijkse toestelbetaling nog steeds terug in mijn account.

Kunnen jullie een indicatie geven wanneer dit verwerkt gaat worden? Mijn volgende factuur zit er namelijk aan te komen.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 31 december 2019, 09:24

Goedemorgen @T.hoef, helemaal goed, en dank voor het aanpassen van je telefoonnummer. 

Zo te zien wordt er gewerkt aan het verwerken van de afbetaling, dus dat ziet er goed uit. Mocht het onverhoopt nog wel op de factuur staan, dan wordt dit nog verrekend. En schrik niet dat dit afbetaalde bedrag ook op de factuur zal verschijnen, dat is enkel ter bevestiging. Het zal uiteraard niet in rekening worden gebracht, aangezien je het al hebt betaald.

Mocht je vragen hebben, laat het dan gerust weten :slight_smile:

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @T.hoef, ik begrijp dat je jouw toestel onlangs afbetaald hebt, maar dat je dit nog niet terug ziet in Mijn Telfort. Goed dat je dit in de gaten houdt. Ik kijk graag met je mee naar de status.

Wanneer heb je de betaling van het toestel precies gedaan? Het duurt meestal 5 werkdagen en kan door tussenkomst van de feestdagen iets langer duren. Heb je al wel een bevestiging van de afbetaling ontvangen? En kan je voor mij je mobiele nummer dat in je profiel staat nakijken? Ik kan je gegevens daar gek genoeg niet mee vinden. Laat je weten of het klopt? Dan kijk ik er voor je naar.

Reputatie 1

Dag Alexandra, Ik heb op 21 december een bevestiging van betaling ontvangen. De feestdagen niet meegerekend is dit de vijfde werkdag, dus dan kan ik begrijpen dat het nog niet is verwerkt.

Ik ga het nog even afwachten. Hopelijk wordt het geregeld voordat ik de nieuwe factuur krijg.

Ik heb mijn telefoonnummer aangepast in mijn profiel :relaxed:

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @T.hoef, helemaal goed, en dank voor het aanpassen van je telefoonnummer. 

Zo te zien wordt er gewerkt aan het verwerken van de afbetaling, dus dat ziet er goed uit. Mocht het onverhoopt nog wel op de factuur staan, dan wordt dit nog verrekend. En schrik niet dat dit afbetaalde bedrag ook op de factuur zal verschijnen, dat is enkel ter bevestiging. Het zal uiteraard niet in rekening worden gebracht, aangezien je het al hebt betaald.

Mocht je vragen hebben, laat het dan gerust weten :slight_smile:

Reageer