Toch dubbele kosten

• 27 maart 2018
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

ik bel al 3 maanden naar klantenservice van telfort want ik zit met DUBBELE KOSTEN kpn + telfort abonnement die ilk trouwens nooit heb gebruikt tot 2x toe wordt er in mijn oren neergelegd .t enige wat ik wil is nummerbehoud maar ik krijg niet de gewenste hulp.alleen maar ongeschoolde vrouwen zitten daar bij klanten service die steeds dreigen neer te leggen als t gesprek niet naar hun zin gaat.op de website staat geen dubbele kosten nooit .een medewerker beloofde het zelfde via de tel .en nu wordt er in mijn oren NEERGELEGD bedankt telfort.
1 naam is mij bijgebleven die kon me ook niet helpen .
wat moet ik nu doen.
dubbele kosten onheuse behandeling'

2 reacties

ik bel al 3 maanden naar klantenservice van telfort want ik zit met DUBBELE KOSTEN kpn + telfort abonnement die ilk trouwens nooit heb gebruikt tot 2x toe wordt er in mijn oren neergelegd .t enige wat ik wil is nummerbehoud maar ik krijg niet de gewenste hulp.alleen maar ongeschoolde vrouwen zitten daar bij klanten service die steeds dreigen neer te leggen als t gesprek niet naar hun zin gaat.op de website staat geen dubbele kosten nooit .een medewerker beloofde het zelfde via de tel .en nu wordt er in mijn oren NEERGELEGD bedankt telfort.
1 naam is mij bijgebleven die kon me ook niet helpen .
wat moet ik nu doen.
dubbele kosten onheuse behandeling'
Reputatie 8
Badge +16
Hallo faja, welkom op het forum! Ik heb begrepen dat de dubbele kosten zijn ontstaan om je nummerbehoud niet hebt afgerond. Het abonnement bij ons (Telfort) is op 29 december 2017 van start gegaan. Je aansluiting is geblokkeerd omdat de facturen niet zijn betaald. Ik wil je hierbij daarom vriendelijk verzoeken om de facturen te voldoen zodat wij jou verder van dienst kunnen zijn. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer