Tijdstip voicemail?

• 6 augustus 2012
  • 6 reacties
  • 1996 keer bekeken

Badge +1
Sinds een paar dagen heb ik een probleem dat het tijdstip van een voicemailbericht niet overeenkomt met het tijdstip van het ingesproken bericht. Vanmorgen (6/8) een oproep gemist om 9.53 uur en een kwartier later mijn voicemail afgeluisterd, "bericht ontvangen op 6/8 om 14.14"???? Telfort klantenservice heeft de voicemail gereset en zojuist zelf getest, om 18.13 voicemail ingesproken en bij het terugluisteren wordt een tijd van 22.49 aangegeven! dat is dus een tijdstip in de toekomst?

6 reacties

Badge +1
Vandaag opnieuw gebeld, antwoord: "voicmail box wordt opnieuw aangemaakt en als u nu uw voicemail belt zult u opnieuw uw voicemail moeten activeren"??? inmiddels voor de derde keer aan de telefoon omdat dit dus niet gebeurt en het probleem er nog steeds is. Mijn oude voicemailberichten staan er nog steeds op en de boodschap is nog steeds de oude!
Badge +1
Nou poeh poeh! na 7 keer(!) bellen was men in staat om de voicemailbox te verwijderen en te heractiveren, tijd loopt iets achter nog maar komt in ieder geval nu weer in de buurt van de realiteit...
Ik heb hetzelfde probleem.
Wanneer iemand mijn voicemail inspreekt doet hij dat 4 1/2 uur in de toekomst :-(
Dus de enige manier omdat te wijzigen is bellen met de helpdesk?

Veel meer mensen, zo niet iedereen, moet daar toch last van hebben?
Kan dat niet algemeen worden aangepakt?
Ik heb een ander probleem. de doorschakeltijd naar de voicemail bgg is 40 seconden. 40 seconden is lang, ik weet niet hoe ik deze tijd korter kan maken.
Reputatie 8
Badge +15
@jori
Ik heb je in een ander [post=305810]topic[/post] daar al uitleg over gegeven. Maximum is trouwens 30 seconden en volgens mij staat het standaard op 20 seconden.
Ik heb hetzelfde probleem.
Wanneer iemand mijn voicemail inspreekt doet hij dat 4 1/2 uur in de toekomst :-(
Dus de enige manier omdat te wijzigen is bellen met de helpdesk?

Veel meer mensen, zo niet iedereen, moet daar toch last van hebben?
Kan dat niet algemeen worden aangepakt?

Ik heb dus de helpdesk gebeld en zij hebben het probleem verholpen.
Vraag mij niet hoe want dat weet ik niet. Ook heb ik geen followup gekregen maar zag
dat het weer goed werkte.

Reageer