beantwoord

Terugkeren naar Telfort

• 17 mei 2018
  • 8 reacties
  • 159 keer bekeken

Met ingang van volgend jaar wil ik heel graag terugkeren naar Telfort. Xs4all is toch wel prijziger dan Telfort! Mijn vraag is hoe dat dan met het mobiele abonnement zit tegen die tijd. Kan dat gewoon overgenomen worden door Telfort met behoud van 06 nummer dan graag. En kan ik dan ook gebruik maken van het Mobiele abonnement met 1 euro extra voor bellen onbeperkt in Nederland?
U kunt mij hierover terug e-mailen.
icon

Beste antwoord door Deborah 18 mei 2018, 12:15

Hoi Arnout_1967, welkom op het forum en alvast welkom bij Telfort! 😳. Ja dat kan, mits je contractvrij bent of kunt overstappen vanaf je huidige provider. Nummerbehoud voor je mobiele abonnement kun je maximaal 60 dagen voor de einddatum van je huidige contract aanvragen. Wanneer loopt je contract bij XS4ALL af en bij je mobiele provider af? Als je mobiel en thuis bij Telfort combineert, dan ontvang je CombiVoordeel.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Op alle vragen is het antwoord ja. en je kunt het zelf aanvragen.

https://www.telfort.nl/
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Arnout_1967, welkom op het forum en alvast welkom bij Telfort! 😳. Ja dat kan, mits je contractvrij bent of kunt overstappen vanaf je huidige provider. Nummerbehoud voor je mobiele abonnement kun je maximaal 60 dagen voor de einddatum van je huidige contract aanvragen. Wanneer loopt je contract bij XS4ALL af en bij je mobiele provider af? Als je mobiel en thuis bij Telfort combineert, dan ontvang je CombiVoordeel.
Mijn contract bij XS4ALL loopt (helaas!!) pas af op 3 januari 2019. Die lui van xs4all zeiden me dat omzeggen maximaal 2 maanden moet gebeuren. Dus dat is dan in mijn geval 3 november 2018. Toch? Verder mailden ze mij ook met de melding van als het contract afloopt dat ze mij dan "een leuk aanbod willen doen". Maar in een beantwoording naar hun heb ik al gezegd dat mijn keuze vast staat; per 3-1-2019 wil ik terug naar TELFORT!
Trouwens ik had gelezen dat er 2 CombiVoordeels zijn. Dat scheen nieuw te zijn. Klopt dat? Dus als ik dan in januari CombiVoordeel neem dan zou ik uit de volgende 2 mogelijkheden willen kiezen: Fox Sports en Opnemen. Is dat mogelijk?
Er is nog geen volledige vrije keuze.
De keuzes zijn: €5,00 korting op de rekening voor thuis internet, het Pluspakket of Fox sports daarbij krijgt elke klant standaard dubbele Mb's
En de functie "Opnemen" dan?
Of zit deze standaard op de Mediabox?
Allereerst een opmerking.
Waarom is het emailadres niet uit dit topic verwijderd i.v.m. privacy?

Je kunt kijken bij samenstellen van je pakket.

https://internetshop.telfort.nl/

Je postcode invullen en als het goed is krijg je dan opnemen pakket voor €5,00 p.m.

Dit is er nu nog te vinden over het opnemen pakket.
(Het bedrag is nu nog een actie.)

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opnemen-pakket-1.htm
De opzegging bij mijn vorige provider dient maximaal 2 MAANDEN voor einde contract aldaar te gebeuren. Het contract bij die provider (xs4all) is ingegaan op 3 januari dit jaar. Na 1 jaar dat is 3 januari 2019 kan ik dus gelukkig weer terugkeren bij jullie. 3 november MOET dan de opzegging bij hun gebeuren.
Reputatie 4
Badge +10
Hi ArnoutXMarieke-1, bedankt voor het laten weten! Nog even wachten totdat je kan overstappen dus 😳. Wat betreft CombiVoordeel, meer over de vernieuwing van CombiVoordeel kun je in ons topic lezen.

Mijn advies is om niet zelf je abonnement bij XS4ALL op te zeggen, maar gebruik te maken van de overstapservice. Als je abonnement op 3 januari 2019 afloopt, dan kun je vanaf 3 november naar ons overstappen. Dat hoeft niet per se op die datum, omdat je abonnement bij ons toch pas ingaat als je abonnement bij je huidige provider is afgelopen.

Weet je zo voldoende? Hoor het graag als je nog vragen hebt!

Reageer