beantwoord

Tellers voor gespreksduur op nul zetten

• 2 januari 2013
  • 6 reacties
  • 4340 keer bekeken

voor het op nul zetten van de gespreksduur heb je een beveiligingscode nodig.
Ik heb zelf ooit de entree beveiliging gemaakt, te gebruiken als ik het toestel aan zet. verder heb ik nooit een ander nummer ingevoerd.
Ik heb de beveiligingscode 12345 of 0000 gebruikt, maar die werken niet.

Heeft iemand een oplossing ??
groet en alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door sneeuw 2 januari 2013, 20:22

ik heb een nokia 6300
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +4
Welk toestel heb je?
ik heb een nokia 6300
Reputatie 8
Badge +16
Al in de handleiding gekeken...?
Badge +4
Misschien werkt deze site: http://www.lur.nu/nokia_mastercode/security_code.php?IMEI= maar sommige mensen waarschuwen dat je nooit je imei-nummer op internet moet uitgeven. Dus zelf even de afweging maken of je het vertrouwt :)

Heb de site zelf nooit gebruikt, maar google bracht me er zojuist.

12345 zou de default moeten zijn, maar die werkt dus niet zeg je. Je kunt ook nog 0000 en 1234 proberen eventueel.
Reputatie 3
Badge +1
@0653706009,

Wat vervelend dat je niet meer weet wat de beveiligingscode is. De beveilingscode is een code die op jouw toestel zit. Wanneer je een andere simkaart in het toestel stopt is deze code nog steeds hetzelfde. De code is onafhankelijk van de simkaart. De beveilingscode is een andere code dan de SIM lock.
Ik adviseer je om hiervoor de handleiding van jouw toestel te raadplegen of contact op te nemen met Nokia. Aangezien dit een instelling is in het toestel heeft Telfort hier geen inzage in.

*Ik adviseer je om jouw gebruikersnaam aan te passen, aangezien dit een openbaar forum is. Ik heb je hierover een privébericht gestuurd.

Denise
Badge +1
@ Sneeuw,

je kan je beveilingscode van je toestel laten resetten bij een nokia servicepunt. Gezien het feit dat je een nokia 6300 hebt vermoed ik dat er geen garantie meer op zit. Helaas worden er dan vaak wel enkele tientjes voor in rekening gebracht.

Reageer