Telfort weigert tegoed uit te betalen.

• 8 juni 2012
  • 3 reacties
  • 1851 keer bekeken

Al langer dan 10 jaar abonnement (eerst Tiscali) bij Telfort. Wilde vorig jaar augustus digitale TV, maar de instalatie blijkt in dit pand niet mogelijk. De betaalde kosten zouden worden teruggestort. Ik kook inmiddels van woede!!!

Vanaf oktober 2011 ben ik een bedrag tegoed van ruim € 46,00. Ik heb er meerdere malen over gebeld, gemaild en een brief geschreven, waarin ik aankondigde het volgende maandbedrag te stornenen. Daad bij het woord gevoerd. Nu machtvertooen van Telfort. Telfort dreigt mij als trouwe klant .... af te sluiten, terwijl ik volledig in mijn recht sta.

De mail is zelfs de laatste paar keer niet beantwoord. De ganzen en gansjes aan de telefoon zeggen "in het systeem staat dat het teugbetaald is". De financiële afdeling zegt dat het uitbetaald is, maar het staat nergens op mijn rekeningen. Heb alles gechecked. Vandaag werd mij verteld dat ik de transactieinformatie wil hebben als men zo zeker weet dat het uitbetaald is. Nu zegt de financiële afdeling "wij kunnen momenteel niet in het systeem kijken. Het wordt maandag". Wat is dat voor gesukkel? Zelfs als mijn computer overzicht voor mijn neus heb komt er van de ander kan van de lijn "ja, maar het is teugbetaald". Niet dus. Kennelijk vraagt niemand zich af waarom een trouwe klant reageert, zoals ik reageer.

Een van mijn telefoonlijnen is van mijn bedrijf dus komt het tot afsluiten zover wordt de advocaat inschakelen. Het is onbegrijpelijk. De klant maakt veel kosten (tijd) en geld voor het bellen, er is ergenis, het kost Telfort veel want ik ga dit bedrijf wel even goed bezig houden met deze casus als het niet racendsnel opgelost wordt. Wie heeft er nog meer deze ervaring? Wellicht kunnen we dit bedrijf gezamelijk te lijf.

3 reacties

De kromme zinnen in bovenstaand bericht komt door de haast. De inhoud spreekt voor zich.
Op het moment dat er een probleem is met een bedrijf is het goed dat je contact opneemt,zij zullen proberen om het samen op te lossen. Als het niet begrepen wordt kan het langer duren.Ik heb eenzelfde ervaring met Ziggo gehad.Terugboeken van een bedrag dan gaat het over een bedrag waarover geen afspraak is gemaakt,als dit niet wordt nagekeken gaan ze inderdaad afsluiten, dit is dus niet handig. (ookal snap ik jouw punt)Telfort levert geen bedrijfs-aansluitingen voor zover ik weet?Hopelijk kan webcare dit voor jou nakijken
Reputatie 1
Badge +1
Ik weet precies wat je bedoeld en ik snap ook wel dat Telfort een bedrijf is met verschillende medewerkers, maar storneren is niet het juiste middel tegen dit overdreven bureaucratische geblunder. Je had gewoon een aangetekend schrijven de deur uit moeten doen en een ultimatum moeten stellen (uit ervaring werkt dit altijd in je voordeel).

Hoog waarschijnlijk zal een gans bij Telfort de brief hebben gedeponeerd in het postvak van een andere collega en laat nou net wezen dat die gans deze brief onderaan heeft weggemoffeld.

Gewoon een ultimatum in jouw brief stellen en ik wed dat jouw zaak tot het verleden behoort (alleen als er geen gans op kantoor zit bij Telfort die extreem honger heeft en jouw brief op eet. Want ganzen zijn alles eters

).

Reageer