beantwoord

Telfort vermeldt niet overeengekomen gegevens en geeft onterecht extra kosten op

• 30 mei 2017
  • 5 reacties
  • 476 keer bekeken

Na het aanmelden op 19 mei jl. voor Sim-only, krijg ik de volgende dag een brief met daarin onder abonnementsgegevens (pag.1) 'ingangsdatum 17-07-2017'. BIJNA TWEE MAANDEN LATER! Dit was niet besproken, niet afgesproken en ook niet mijn wens. Dit geldt/gold ook voor (pag.2) 'gewenste overgangsdatum 29 mei 2017'. Dat was ook niet afgesproken en heeft geleid tot buiten bundel kosten, gemaakt voor die datum. Eveneens zie ik onder verbruik, kosten huidige periode, overige kosten: 20 euro, die niet opgevoerd zouden mogen worden aangezien ik bij de overstap al Telfort Thuis klant ben met internet + vast bellen. Kunnen deze klantonvriendelijke slordigheden rechtgebreid worden?
icon

Beste antwoord door jimny 30 mei 2017, 15:46

Waarschijnlijk heeft het te maken dat je voor nummerbehoud hebt gekozen en dan wordt er altijd een datum geprikt die verder in de toekomst ligt, zodra nummerbehoud door de vorige provider wordt goedgekeurd wordt de datum veranderd.

De 20 euri aansluitkosten worden in de 2e of 3e factuur verrekend
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Waarschijnlijk heeft het te maken dat je voor nummerbehoud hebt gekozen en dan wordt er altijd een datum geprikt die verder in de toekomst ligt, zodra nummerbehoud door de vorige provider wordt goedgekeurd wordt de datum veranderd.

De 20 euri aansluitkosten worden in de 2e of 3e factuur verrekend
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Krijn P, welkom op het forum en bedankt voor de overstap naar Telfort mobiel. 🙂 Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van nummerbehoud welke op 29 mei 2017 is uitgevoerd. Op die datum is dan ook je abonnement officieel van start gegaan. Je factuur is nog niet beschikbaar dus ik kan niet zien hoeveel kosten je buiten de bundel hebt gemaakt. Zodra de factuur beschikbaar is stuur mij dan een bericht. Ik zorg er dan voor dat de kosten die je buiten de bundel hebt gemaakt worden vergoed. Omdat je al een Telfort Thuis abonnement hebt hoef je inderdaad geen aansluitkosten te betalen. Zoals jimny heeft aangegeven worden deze op de 2e of uiterlijk 3e factuur verrekend. Mocht dit niet het geval zijn breng me dan op de hoogte. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Jimny en Stephen,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga de facturen afwachten. Hoop wel dat Telfort beter gaat communiceren over zulke zaken als ingangsdatum, overgangsdatum en perioden binnen of buiten de bundel, men is per slot van rekening al een aardig tijdje provider van mobiele en internetdiensten.
Reputatie 8
Badge +18
Graag gedaan
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie en je feedback Krijn! 🙂

Reageer