beantwoord

telfort tv app pauzeert

• 19 februari 2015
  • 4 reacties
  • 593 keer bekeken

In mijn geval start de android app netjes op maar na het vertonen van de eerste 2 frames van een willekeurige zender pauzeert het beeld. Verder werkt de gids en kun je gewoon van zender wisselen of gemiste uitzendingen oproepen. Bij de tvzenders loopt het geluid wel door.

Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Roderik 20 februari 2015, 16:23

@frank hartog

Ik heb je lijn even gecontroleerd en dat ziet er goed uit. Ik zou zoals mlok al voorstelt even naar je WiFi instellingen kijken onder puntje 4.

Roderik
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +1
Ik verwacht dat onder pauzeren het zelfde word bedoelt als "bufferen" oftewel het ontvangende internet signaal niet sterk genoeg is?
Mocht je via het WiFi signaal vanuit het door Telfort geleverde modem te gebruiken dan raad ik je aan om je deze in de modem instellingen zelf te optimaliseren.
Badge +1
Ik dacht dat ik al op deze gereageerd had, kennelijk niet, maar alsnog;

Neem aan dat je met pauzeren bedoelt dat deze gaat "bufferen" oftewel een icoontje toont waardoor deze blijft doorladen.
Ik denk dat je het draadloze netwerk moet optimaliseren zodat je via WiFi meer snelheid kunt behalen.

*Audio heeft namelijk minder snelheid nodig dan videobeelden.
De tablet heeft een wifi verbinding van 72mbs. Mijn smartphone lg g2 mini met een hogere resolutie heeft een wifi snelheid van 65 mbs en daarop functioneert de app volledig probleemloos.
Weet niet of het een buffer verhaal is op de tablet. Youtube werkt ook zonder probleem. Het gekke is dat wanneer de telfort app begint je nog wel 2 frames ziet verspringen in het beeld en daarna stopt het. Het geluid loopt wel door.
Reputatie 1
@frank hartog

Ik heb je lijn even gecontroleerd en dat ziet er goed uit. Ik zou zoals mlok al voorstelt even naar je WiFi instellingen kijken onder puntje 4.

Roderik

Reageer