beantwoord

Telfort Thuis wordt KPN thuis maar kan ik nu ook al gebruik maken van voordelen ?

• 2 maart 2020
  • 5 reacties
  • 335 keer bekeken

Telfort thuis wat ik nu heb wordt/is  kpn thuis als ik het goed begrijp , nu kan ik een mobiel abonnement afsluiten waarin de vraag wordt gesteld heb je kpn thuis ? (Dat levert extra gb op ) kan ik hier  nu ja invullen ? 

icon

Beste antwoord door Pantau 2 maart 2020, 17:33

Dan ga ik ook maar na 15 jaar Telfort dag zeggen maar dan met alles , je kan zien dat kpn nog steeds zo star als 16 jaar geleden is terug naar af , als je bij kpn blijft  ........

Bekijk reactie

5 reacties

Hallo @Pantau , als je Telfort thuis hebt is dat anders als KPN thuis, zijn nog steeds 2 bedrijven.

Telfort thuis wordt in de loop van dit jaar ondergebracht bij KPN met dezelfde voorwaarden/tarieven als bij het huidige Telfort.

Wil je van de voordelen? van KPN thuis gebruik maken zul je bewust moeten overstappen naar het ‘echte’ KPN, als je dat nu al gaat doen vóór de automatisch inlijving raak je je huidige voordelen en e-mailaccounts van Telfort kwijt.

Dus je kunt géén ja invullen of je KPN-thuisklant bent, je kunt wel ja invullen dat je Telfort-thuisklant bent.

Ik denk dat het handiger en goedkoper is om  dan naar een andere provider dan de kpn/telfort te gaan , nu heb je wel de nadelen maar niet de voordelen van de fusie ....

Ik denk dat het handiger en goedkoper is om  dan naar een andere provider dan de kpn/telfort te gaan , nu heb je wel de nadelen maar niet de voordelen van de fusie ....

Nu bij KPN een mobiel abonnement afsluiten levert je hoe dan ook geen voordelen op. Enkel €5,00 korting op de factuur voor dat abonnement.  Met een actieve Telfort thuis aansluiting.

Je hebt op dat punt gelijk dat elders mobiel onderbrengen voordeliger zal zijn.

Dan ga ik ook maar na 15 jaar Telfort dag zeggen maar dan met alles , je kan zien dat kpn nog steeds zo star als 16 jaar geleden is terug naar af , als je bij kpn blijft  ........

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Pantau, ik lees dat je graag een abonnement bij KPN wilt afsluiten. Bij de vraag of je KPN Thuis hebt kun je zoals gezegd nog geen ja invullen. Je hebt immers Telfort Thuis. Echter zijn er nog wel mogelijkheden tot voordeel Zo kun je Telfort Compleet aanvragen.  Is dat nog wat? 

Reageer