beantwoord

Telfort sim only abonnement

• 22 april 2018
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Beste,

Ik heb vandaag een nieuw sim only abonnement besteld met de combivoordeel configuratie waarbij ik op 16 euro uit zou moeten komen.

Dat was 1+1 GB voor 12,50 euro
onbeperkt bellen 1 euro
maandelijks opzegbaar 2,50 euro

In totaal 16 euro. Ik doorloop het hele bestelproces met in de rechterkantlijn de opsomming van deze bestelling. Na de bestelbevestiging in de mail blijkt ineens dat ik voor 17,50 euro ben aangesloten en 24 maanden looptijd. Ik vind het echt vreemd dat er naderhand een hele andere bestelling is gedaan.

Graag wil ik dit veranderen. Ik bel morgen ook met jullie klantenservice hoe dit in godsnaam mogelijk is… een goed begin van een nieuw abonnement…!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 24 april 2018, 09:43

Hoi Nico1984, welkom op het forum. Ik begrijp dat je een mail met de bevestiging van je bestelling hebt gekregen, maar dat hierin niet de juiste informatie staat. Ik kan me voorstellen dat het erg schrikken is. Als ik kijk dan zie ik dat je eerste bestelling aan onze kant was doorgekomen onder de voorwaarden die je in de startpost omschreef. Daarna is een nieuwe bestelling gedaan die wel overeenkomt met je wensen, namelijk 1+1GB voor 12,50 met onbeperkt bellen en een maandelijks opzegbaar abonnement. Ik vertrouw erop dat nu alles naar wens is.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
De looptijd van het abonnement is in dit geval 24 maanden. Het onbeperkt bellen kost normaal € 3,50 maar wordt nu aangeboden voor € 1,00. Deze € 2,50 worden op je factuur in mindering gebracht. Dit is wel verwarrend. Je hebt in ieder geval nog altijd 14 dagen bedenktijd.
@Franskia49

Dank je wel voor jouw antwoord.

Het klopt echter niet de bestelling. Ik bestel geen 5 GB zoals wordt vernoemd. En ik heb dan toch geen looptijd van 24 maanden, wanneer ik kies voor maandelijks opzegbaar?

Zie schermafbeelding wat de huidige bestelbevestiging vermeld.

Dit is toch een hele andere samenvatting dan ik daadwerkelijk heb besteld:

Dat was 1+1 GB voor 12,50 euro
onbeperkt bellen 1 euro
maandelijks opzegbaar 2,50 euro
totaal 16 euro
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Nico1984, welkom op het forum. Ik begrijp dat je een mail met de bevestiging van je bestelling hebt gekregen, maar dat hierin niet de juiste informatie staat. Ik kan me voorstellen dat het erg schrikken is. Als ik kijk dan zie ik dat je eerste bestelling aan onze kant was doorgekomen onder de voorwaarden die je in de startpost omschreef. Daarna is een nieuwe bestelling gedaan die wel overeenkomt met je wensen, namelijk 1+1GB voor 12,50 met onbeperkt bellen en een maandelijks opzegbaar abonnement. Ik vertrouw erop dat nu alles naar wens is.

Het is inmiddels opgelost, ik heb gisteren jullie klantenservice gebeld en de bestelling in de juiste laten veranderen. Dank je wel nog voor de reactie!

Reageer