Telfort reparatieservice

  • 22 september 2012
  • 1 reactie
  • 1355 keer bekeken

Ik heb begin juni mijn telefoon ter reparatie aangeboden bij telfort. Nu ruim 3 maanden!! later heb ik mijn telefoon terug. En is de telefoon nog steeds stuk.
Het enige wat in de brief staat is:

Reparatie omschrijving:
Apparaat ongerepareerd retour.

Na 3 maanden wachten, krijg ik dus het toestel terug met het zelfde probleem. Geen communicatie van de kant van Telfort, geen oplossing en ondertussen komt telfort mij op geen enkele manier tegemoet.

Wat kan ik nu nog doen? Consumentenbond? Radar? Dit slaat toch nergens op.

beste mensen van Telfort, graag reactie en het liefste een nieuw toestel, lijkt me niet zo moeilijk.

1 reactie

Badge +1
 Ach ja, tegenwoordig heeft een zandkorreltje meer intelligentie aanboord
dan degenen die het moeten trachten terepareren.

 Maar het repareren wordt wel steeds meer onmogelijk gemaakt, misschien
pleit dat die gasten een beetje vrij.

Maar ook hier geld, ZOEKT en GIJ zult vinden.:

 ""Vanuit het vastenetland kunt u ons bereiken op

            :D+31206976337. 🆒 oja kan ook mobiel

 3mnd is erg lang, komt dat door de drukte, en misschien slechte kwaliteit,
gebrek aan onderdelen, bijv de wormstekelige appel??

  Je zou tenminste mogen verwachten dat je een NIEUW, dus niet een gerepareerde,
want dat kunnen ze niet, toestel zou krijgen.

  Ik voor mij ben zeer happy dat ik in het nieuwe stenentijdperk leef en niet zo'n kudt
mobiel monster heb..

Reageer