beantwoord

"Telfort Onderling" plots van gratis naar betaald per 4 maart?

• 15 maart 2017
  • 2 reacties
  • 830 keer bekeken

Beste Telfort,

ik ben op dit moment erg teleurgesteld in Telfort om het volgende: Jaren geleden kreeg ik van jullie gratis extra "Telfort Onderling Bellen" omdat ik als trouwe klant al jaren ook een ander betaald abonnement had. Oftewel ik kon gratis alle Telfort nummers bellen, zonder abonnementskosten. Echter de niet Telfort nummers moesten wel per minuut worden afgerekend, logisch en begrijpelijk.
Nu schetst mijn verbazing dat ik plots vanaf 4 maart 2017 bijna 8 euro per maand moet gaan betalen voor "Telfort Onderling Bellen" zonder dat ik ben geïnformeerd, zonder dat ik een abonnement heb afgesloten, zonder dat ik ooit een brief van jullie heb ontvangen.
Ik vind dit persoonlijk een rare gang van zaken, die ik niet van jullie gewend ben. Nu heb ik de klantenservice gebeld, de medewerkster van Telfort gaf aan dit in een nieuwsbrief zou hebben gestaan..
Ik heb op 24 januari 2017 wel een nieuwsbrief van Telfort voorbij zien komen, dat de buiten de bundeltarieven aangepast zouden worden. Nergens word vermeld, dat ik van gratis naar betaald ga.
Ik heb de klantenservice verzocht mijn huidige 06 nummer omzet te zetten naar prepaid.
Graag zou ik toch de abonnementskosten terug willen terugzien. Tevens zou ik graag iemand van de afdeling klachten willen spreken over deze gang van zaken
Als jullie mij een pm sturen zal ik mijn 06 nummer e.d doorgeven.

groet
Wim
icon

Beste antwoord door Michael 21 maart 2017, 11:06

Hallo Wim,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's. Ze geven aan dat er een mail is gestuurd naar een verouderd adres waardoor de notificatie wat de wijziging betreft je ontgaan is. Ook is er inmiddels een wijziging naar prepaid in gang gezet.

Ervan uitgaande dat je zo voldoende weet, plaats ik een slotje op dit topic. Indien je een andere vraag hebt, maak je dan een nieuw topic aan?

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Wim,

Je teleurstelling is zeer begrijpelijk. Zéker gezien het feit dat we je eerst een aanbieding doen, en daar vervolgens kosten voor in rekening brengen. Dat kan niet de bedoeling zijn van service.

Wat ik denk is dat de 'actie' waar je gebruik van maakte is verlopen in het systeem en dat je een 'standaard' pakket met ' Telfort Onderling Bellen' hebt gekregen, waar normaal gesproken wel degelijk voor betaald dient te worden. Hoe dan ook: ik zoek met plezier voor je uit wat er precies aan de hand is en wat we hieraan gaan doen. Indien wenselijk kan ik je hierover laten benaderen door een collega van de klantenservice.

Wil je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht kenbaar maken? Ik kom er na ontvangst zo snel mogelijk op terug.

Mijn dank alvast voor je reactie en sorry voor het ervaren ongemak.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Wim,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's. Ze geven aan dat er een mail is gestuurd naar een verouderd adres waardoor de notificatie wat de wijziging betreft je ontgaan is. Ook is er inmiddels een wijziging naar prepaid in gang gezet.

Ervan uitgaande dat je zo voldoende weet, plaats ik een slotje op dit topic. Indien je een andere vraag hebt, maak je dan een nieuw topic aan?

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.