beantwoord

Telfort Mobiel - postcode 6002XS Weert

• 23 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 111 keer bekeken

We kunnen sinds gisteravond 21.30 niet meer bellen of gebeld worden (wel gewoon ontvangst). Dit lijkt een lokaal probleem want zodra ik thuis vertrek en 500meter verder ben kan ik wel bellen en gebeld worden. Mijn vrouw heeft ook een telfort abonnement en heeft exact hetzelfde probleem.

Vanmiddag al 2x contact gehad met de technische dienst maar probleem is nog steeds niet opgelost!

Het betreft postcode 6002XS in Weert.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 28 augustus 2017, 13:14

Hoi leophyte en Maria, wat vervelend dat jullie afgelopen dagen problemen hebben gehad met je mobiel bereik in Weert. Voor zover ik kan zien zijn de problemen met de zendmast verholpen en kan je weer probleemloos gebruik maken van je mobiel. Kan ik nog iets anders voor jullie betekenen?
Bekijk reactie

11 reacties

Hier exact hetzelfde probleem! Postcode 6003ah en 6001tn!
Hebben jullie wel al Telfort gebeld? Volgens hun ben ik de enigste 😞
Nee, ik ga morgen rechtstreeks naar de winkel... weet maar al te goed hoe het gaat met de klanten service 😉
Ben benieuwd wat eruit komt, laat je me iets weten?
Nou toch moeten bellen.. maar idd helemaal niks! Als het over twee dagen niet opgelost is moest ik terug bellen geweldige service dus...
Kijken voor een andere provider word het...
Ze hebben me terug gebeld en de zendmast is stuk, het wordt binnen een paar dagen opgelost. Let even goed op, als je langer dan 12 last hebt van een storing kun je een claim indienen. Ik heb dit nu meteen gedaan. We hebben thuis 2 Telfort mobile ab.
Dank je wel voor je reactie, en dan zeggen ze tegen mij doodleuk dat er niks aan de hand is.
Nou dan wachten we maar even af.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi leophyte en Maria, wat vervelend dat jullie afgelopen dagen problemen hebben gehad met je mobiel bereik in Weert. Voor zover ik kan zien zijn de problemen met de zendmast verholpen en kan je weer probleemloos gebruik maken van je mobiel. Kan ik nog iets anders voor jullie betekenen?
Hallo Wieger,

Er wordt vermeld dat als men langer dan 12 uur last heeft van een storing er een schadevergoeding wordt uitgekeerd. Mijn vrouw en ik hebben beide een abonnement. Ik heb dit ook aangegeven en heb helaas nog steeds niets gehoord (mbt de claim).

Gr
Leo
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Leo, wat jammer dat je nog niets gehoord hebt hierover. Dat wil ik graag verder voor je nakijken. Kan je mij een privébericht met beide 06-nummers en je NAW-gegevens kunnen doorsturen? Dan maak ik het nog in orde voor je.

Reageer