telfort maakt een fout, ik zit zonder telefoon!

• 7 juli 2012
  • 0 reacties
  • 1396 keer bekeken

Mijn abonnement verliep 5 juli, eerste instantie heb ik een paar maanden terug aangegeven dat ik verder wilde met prepaid, een paar weken terug toch besloten om een abonnement te houden, ik werd keurig telefonisch door een man geholpen,alles was geregeld, mijn abonnement zou verder lopen.
Tot mijn verbazing heb ik sinds eergisteren prepaid!
Gisteren gebeld met de telefoon van mijn dochter, de dame snapte t allemaal niet zo goed, uiteindelijk na 10 minuten vond ze "iets" dat ik inderdaad een abonnement moest hebben ipv prepaid! Sorry, ik zou binnen 24 uur aangesloten worden.
Vanmiddag nog steeds prepaid (mooiste is, ik heb geen beltegoed,kan het ook telefonisch niet opwaarderen????, en zit middenin een verhuizing,dus had ook geen internet) Mijn dochter heeft vanmiddag WEER gebeld, en moest een ogenblik geduld hebben (na 20 minuten het ze opgehangen)
Ik ben zelf vanmiddag gaan bellen (voor de 3e keer dus met de telefoon van mijn dochter, 10 cent per minuut plus de kosten van de mobiele telefoon!!!)
Ik kreeg tot mijn verbazing te horen dat Telfort vanmiddag WEL de bundels hebben geregeld (die bij een abonnement horen) maar tsjaaa nog steeds prepaid. De dame ging maar een klacht indienen voor me???? Nu word ik binnen 5 WERKDAGEN terug gebeld?????
Mijn dochter is naar de KPN winkel gegaan op Zuidplein, ik netjes een machtiging geschreven zodat zij het voor mij mag regelen, ID en rijbewijs meegegeven...moet ze mijn bankpas meenemen omdat ze 1 euro cent moet pinnen????????? ik heb notabene al JAREN een abonnenment bij Telfort!
Al me al, zit ik dankzij een domme fout van Telfort, nu dus zonder telefoon!! 3 keer lang aan de telefoon gezeten, slechte service, rit naar Zuidplein (omdat ze daar direct zouden kunnen helpen volgens de dame die mij telefonisch even mededeelde dat ik maar geduld moet hebben!!! Ik zou graag gebruik willen maken van mijn abonnement, aangezien Telfort weigert om mij te terug te bellen, doe ik het maar op deze manier! En ik meld dit bij de consumentenbond, want ben het echt zat!

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer