Ik heb ooit een mobiel abbonnement gehad bij telfort.
Deze wilde ik onlangs unlocken.
Kreeg ik na n aantal weken te horen dat jullie mijn unlockcode kwijtgeraakt zijn.
Jullie wilde mij afkopen door mij 10 euro te bieden, waar ik natuurlijk niet mee akkoord ben gegaan.
Nu 1 maand later heb ik, behalve 1 mail over "vertraging afhandeling verzoek" niets meer van jullie vernomen.
Graag wil ik weten wat Telfort gaat doen om mijn telefoon te unlocken?
Ik ben niet meer van plan jullie dure klantenservice nummer te bellen.
Daarnaast is het is vrijwel onmogelijk om in te loggen op de site als ik geen klant meer ben van Telfort mobiel.
Mvg,
Tameko
Beste antwoord door Laila
Welkom op het forum! Allereerst mijn excuses voor de afhandeling. Ik begrijp uw frustratie, toch wil ik u verzoeken om de huisregels in acht te nemen. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 de onderstaande gegevens aan mij kenbaar zodat ik u verder kan helpen:
- Uw naw-gegevens
- Het 06-nummer van Telfort
- Telefoonnummer waarop u bereikbaar bent
- Het imei-nummer van het toestel
- Merk/type toestel
- Uw e-mailadres
Laïla