beantwoord

Telfort is mijn unlockcode kwijtgeraakt

  • 10 augustus 2012
  • 7 reacties
  • 1970 keer bekeken

Geachte Telfort,

Ik heb ooit een mobiel abbonnement gehad bij telfort.
Deze wilde ik onlangs unlocken.

Kreeg ik na n aantal weken te horen dat jullie mijn unlockcode kwijtgeraakt zijn.
Jullie wilde mij afkopen door mij 10 euro te bieden, waar ik natuurlijk niet mee akkoord ben gegaan.

Nu 1 maand later heb ik, behalve 1 mail over "vertraging afhandeling verzoek" niets meer van jullie vernomen.
Graag wil ik weten wat Telfort gaat doen om mijn telefoon te unlocken?

Ik ben niet meer van plan jullie dure klantenservice nummer te bellen.
Daarnaast is het is vrijwel onmogelijk om in te loggen op de site als ik geen klant meer ben van Telfort mobiel.

Mvg,
Tameko
icon

Beste antwoord door Laila 14 augustus 2012, 14:32

@Tameko,

Welkom op het forum! Allereerst mijn excuses voor de afhandeling. Ik begrijp uw frustratie, toch wil ik u verzoeken om de huisregels in acht te nemen. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 de onderstaande gegevens aan mij kenbaar zodat ik u verder kan helpen:
  • Uw naw-gegevens
  • Het 06-nummer van Telfort
  • Telefoonnummer waarop u bereikbaar bent
  • Het imei-nummer van het toestel
  • Merk/type toestel
  • Uw e-mailadres
Laïla
Bekijk reactie

7 reacties

Net aan de lijn gehangen met de klantenservice.. 10 min in de wacht gestaan...
Eindelijk iemand gesproken, die me vervolgens nog eens 2 min in de wacht zet, weer opneemt en vervolgens plotseling de verbinding verbreekt.. :-(

Ik ga nog n poging doen en verwacht dat de belkosten worden vergoedt, want voodat ik het weet heb ik zelf voor de unlock betaald.

Nog een toevoeging het web"CARE" team: ref 120703000167
... weer hetzelfde, het lijkt er op dat zodra iemand het referentienummer intikt automatisch de verbinding wordt verbroken...

Het is dat, of mijn mobiele telefoon is door aan het draaien.. dit keer 7 min gesprek.. ofwel 6:40min wachttijd, en 20 seconden gesprek.

Laatste poging met deze telefoon..

Nu gesproken met een blijkbaar meer bekwame medewerker Moniek Wijnen. Ze wist m'n gegevens binnen no time te vinden. Op referentienummer zoeken kan blijbaar helemaal niet..
Waarschijnlijk hebben die 2 collega's van haar bewust de verbinding verbroken..

Volgens Mevr. Wijnen waren de 6 weken (in werkdagen) nog niet om.
Moet nog wachten tot morgen, anders donderdag terugbellen... 
Badge
@Tameko,

Welkom op het forum! Allereerst mijn excuses voor de afhandeling. Ik begrijp uw frustratie, toch wil ik u verzoeken om de huisregels in acht te nemen. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 de onderstaande gegevens aan mij kenbaar zodat ik u verder kan helpen:
  • Uw naw-gegevens
  • Het 06-nummer van Telfort
  • Telefoonnummer waarop u bereikbaar bent
  • Het imei-nummer van het toestel
  • Merk/type toestel
  • Uw e-mailadres
Laïla
Vanmiddag heb ik van Telfort n telefoontje ontvangen nav mijn bericht op dit forum.

Ze gaan niet alleen mijn belkosten vergoeden; Ze zullen tevens nogmaals mijn unlockcodes gaan aanvragen bij de fabrikant.
Dit kan nog n maand duren, maar dat vind ik geen enkel probleem.

Ik ben erg tevreden dat Telfort mijn vraag serieus neemt en de gemaakte kosten wil vergoeden.

Het eindresultaat zal ik uiteraard hier plaatsen zodra het er is.

Alvast bedankt Telfort Webcare!
Badge
Graag gedaan! Bedankt alvast voor uw terugkoppeling.

Laïla
Ik heb eindelijk een unlockcode gekregen van Telfort. Ik naar de side, maar nu staat mijn toestel type er niet bij. Hoe kan ik nu het toestel unlucken? Ik weet niet wat voor toestel ik kan gebruiken. Tot nu toe geen die goed werkt. Wat raad u mij aan. Zo heb ik toch niets aan een unlockcode?
Reputatie 3
Badge +1
@magda,

Wat jammer dat dit niet lukt. Om wat voor toestel gaat het?

Denise

Reageer