beantwoord

Telfort heeft mijn abonnements verlenging geweigerd.

Ik wilde vandaag mijn huidige telfort abbonement verlengen bij belsimpel, alleen kreeg vervolgens een mail dat telfort mijn bestelling geweigerd had, en ik snap niet waarom Telfort dat zou doen. Kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 maart 2019, 15:26

Hoi @Robin Kloezen, Ik lees dat jouw bestelling is geweigerd, ik heb daarom meteen even meegekeken met de bestelling. ik zie dat je vandaag opnieuw een bestelling hebt gedaan en deze is wel gelukt. 🙂

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons vooral weten.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Robin Kloezen, Ik lees dat jouw bestelling is geweigerd, ik heb daarom meteen even meegekeken met de bestelling. ik zie dat je vandaag opnieuw een bestelling hebt gedaan en deze is wel gelukt. 🙂

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons vooral weten.
Beste Bart,

Het lijkt me sterk dat het nu gelukt is, aangezien ik vandaag helemaal niet meer er mee bezig geweest ben, dus ik zou niet weten hoe de bestelling nu oppeens wel gelukt zou moeten zijn. Ik heb overigens na het mailtje van de weigering ook geen nieuwe mailtjes van telfort meer gehad dus ik weet ook niet hoe het oppeens goed zou kunnen zijn.
Reputatie 8
Badge +11
Heel gek. ik wil dit graag verder uitzoeken. Volgens mijn gegevens heb je gisteravond rond 21:20 uur nog een mail gehad met een bevestiging op jouw @home e-mailadres, klopt dat? Zo niet wil ik je aanraden om even te bellen met 0900-9596 en te vragen aan mijn collega of ze je door kunnen verbinden met de afdeling klantacceptatie. Als er iemand is die je kan vertellen waarom de bestelling is afgewezen, dan kan mijn collega dat. Ik ben erg benieuwd.

Reageer