Sinds september 2019 heb ik tv en internet van KPN en mijn mobiele abonnement loopt al jaren bij Telfort. Het lukt maar steeds niet om dit combivoordeel in de systemen te krijgen.
3 x keer gebeld en 3 x een mail ontvangen met de tekst: Aanmelding Telfort Compleet" en “Wij hebben uw verzoek in goede orde ontvangen. Wij gaan nu controleren of uw producten voldoen aan de voorwaarden van Telfort Compleet”. 7 oktober, 25 november en 5 december.
Op 5 december krijg ik een mail van KPN dat ik niet aan de voorwaarden voldoe omdat: “Je hebt (nog) geen internet of TV van KPN of Telfort”. Dus KPN kan in hun eigen systeem mij niet vinden terwijl ik al 3,5 maanden internet gebruik en tv kijk via KPN !
De mensen aan de telefoon zijn hulpvaardig maar krijgen het niet voor elkaar om mijn producten te koppelen zodat ik het combivoordeel kan ontvangen te weten 5 euro korting op mijn mobiele abonnement bij Telfort.
Ik heb echt veel geduld maar het raakt aardig op.
Wie kan mij helpen?
Beste antwoord door Alexandra - Telfort
Mijn reactie is wat later dan mijn bedoeling was, sorry daarvoor. Ik heb het doorgegeven aan de specialisten, met het verzoek om het gratis Pluspakket zo snel mogelijk te activeren.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail zo gauw het voordeel alsnog actief is. Ik hoor het graag mocht je iets gehoord hebben en laat het ook gerust weten als je intussen vragen hebt.