beantwoord

Telfort compleet wordt steeds afgewezen

  • 7 december 2019
  • 23 reacties
  • 425 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds september 2019 heb ik tv en internet van KPN en mijn mobiele abonnement loopt al jaren bij Telfort. Het lukt maar steeds niet om dit combivoordeel in de systemen te krijgen.

3 x keer gebeld en 3 x een mail ontvangen met de tekst: Aanmelding Telfort Compleet" en “Wij hebben uw verzoek in goede orde ontvangen. Wij gaan nu controleren of uw producten voldoen aan de voorwaarden van Telfort Compleet”. 7 oktober, 25 november en 5 december.

Op 5 december krijg ik een mail van KPN dat ik niet aan de voorwaarden voldoe omdat: “Je hebt (nog) geen internet of TV van KPN of Telfort”. Dus KPN kan in hun eigen systeem mij niet vinden terwijl ik al 3,5 maanden internet gebruik en tv kijk via KPN !

De mensen aan de telefoon zijn hulpvaardig maar krijgen het niet voor elkaar om mijn producten te koppelen zodat ik het combivoordeel kan ontvangen te weten 5 euro korting op mijn mobiele abonnement bij Telfort.

Ik heb echt veel geduld maar het raakt aardig op.

Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 december 2019, 12:46

@annemiekk Helemaal goed :slight_smile: Mijn reactie is wat later dan mijn bedoeling was, sorry daarvoor. Ik heb het doorgegeven aan de specialisten, met het verzoek om het gratis Pluspakket zo snel mogelijk te activeren.

Je ontvangt een bevestiging per e-mail zo gauw het voordeel alsnog actief is. Ik hoor het graag mocht je iets gehoord hebben en laat het ook gerust weten als je intussen vragen hebt.

Bekijk reactie

23 reacties

De 5 euro korting voor mobiel gaat nooit lukken enkel een tv pakket. De beschreven situatie is de 3e optie. 

 

Reputatie 1

Sinds september 2019 heb ik tv én internet

Sinds september 2019 heb ik tv én internet

Van KPN begrijp ik in combinatie met mobiel van Telfort mag je dan het Pluskket of het Fox sports pakket kiezen niks meer niks minders. Waar baseer je de 5 euro korting op?

Reputatie 1

ik baseer het op advertenties na het samengaan van KPN en telfort:

 

De voordelen van KPN
Ook voor Telfort klanten

Zo krijg je voordeel:

Je combineert:

  • Internet van Telfort
  • 1 of meer KPN Mobiel abonnement(en)

Óf je combineert:

  • Internet, TV en/of Vast Bellen van KPN
  • 1 of meer Telfort Mobiel abonnement(en)

Aanmelden

Heb je na 8 oktober een KPN abonnement besteld, en had je al Telfort Combivoordeel? Dan krijg je voordeel op je KPN product en hou je Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement!

Heb je voor 8 oktober een KPN abonnement besteld en heb je nog een Telfort abonnement? Meld je dan aan voor Telfort Compleet.

 

Ik heb:  

  • Internet, TV en/of Vast Bellen van KPN
  • 1 of meer Telfort Mobiel abonnement(en)

En het werd bij alle telefonische contacten met KPN bevestigd dat dit klopt. De korting wordt zichtbaar op de KPN nota als het correct in de systemen staat en dat laatste lukt dus niet.

Duidelijk,toch heb je met deze combinatie geen korting op je Telfort mobiel abo die korting is enkel voor mobiele abo's van KPN zelf.

Deze combinatie geeft enkel recht op een tv pakket.

Reputatie 1

Bijzonder jouw reactie als je zegt dat ik geen recht op voordeel heb.

Namens wie spreek jij?

Aan de telefoon zegt KPN dat ik er wel recht op heb en het staat gewoon zwart op wit op hun website.

Ik ben klant en spreek namens mijzelf en de beschikbare informatie.

Je hebt wel recht op  Telfort Compleet voordeel begrijp me niet verkeerd. Waar je recht op hebt is het Pluspakket of Fox sports, waar je geen recht op hebt met deze combinatie is korting op het Telfort mobiel abonnement. Zie dit Topic

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-kpn-telfort-compleet-81788

 

Wacht de reactie van een Telfort moderator af mogelijk is er iets veranderd wat mij is ontgaan. Op basis van de beschikbare info krijg je geen korting op Telfort mobiel in combinatie met KPN Thuis.

 

Telfort heeft nooit korting op mobiele abonnementen gehad enkel dubbele data en belminuten voor Combivoordeel klanten.

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @annemiekk, van harte welkom hier op het Telfort Forum! 

Ik begrijp dat je al een poos bezig bent om Telfort Compleet te activeren, maar dat dit zacht gezegd niet soepel verloopt. Dat is jammer om te horen, en niet de bedoeling natuurlijk. We helpen je hier graag verder om het op te lossen. We hebben op ons forum verschillende kundige en behulpzame forumgebruikers, Galdor68 is er daar een van. Zij doen, met de beste bedoelingen, hun best om andere bezoekers al (op weg) te helpen, nog voordat wij erbij zijn. Dat is een van de krachten en mooie dingen van het forum :slight_smile:
​​​​​
Als je een KPN abonnement met een Telfort abonnement combineert op hetzelfde adres, kom je in aanmerking voor en kan je je aanmelden voor Telfort Compleet. De uitleg die Galdor je over Telfort Compleet heeft gegeven klopt. Als je een KPN abonnement voor thuis combineert met een mobiel abonnement van Telfort, krijg je door Telfort Compleet een gratis zenderpakket. De €5 korting op een mobiel abonnement geldt voor mobiele abonnementen van KPN. Je kan het nakijken in de link die ik in de regel hierboven heb gezet. Het spijt me wel om te horen dat je niet goed voorgelicht bent.

Heb je al voor een van de gratis zenderpakketten gekozen die je krijgt bij Telfort Compleet, en zo ja, is deze al actief? Zo niet en als je vragen hebt, laat het dan vooral weten. 

Reputatie 1

Dank voor je bericht Alexandra. Ik vind de info hierover nogal onduidelijk om niet te zeggen misleidend maar daar laat ik het bij.

Ik heb telefonisch een keer mijn keuze aangegeven voor het zenderpakket maar of het geactiveerd is weet ik niet, hoe kan ik dat zien?  Bij zenderpakketten staat niets op mijn tv. 

En of Telfort Compleet  geactiveerd is weet ik niet omdat het 3x is aangevraagd en ik steeds te lezen krijg dat ik niet aan de voorwaarden voldoe (ik heb tv en internet van kpn en mobiel abonnement van Telfort daarmee voldoe ik aan de voorwaarden).

Ik begrijp dat het voor jullie niet eenvoudig is om te werken met twee systemen die niet inzichtelijk zijn voor beide partijen.

Ik heb besloten niet over te stappen naar KPN mobiel.

Vriendelijke groeten,

Annemieke

 

Zie je in het menu van de tv ontvanger als je kiest voor On demand pluspakket staan, en gratis films en series wat gebeurt er als je kanaal 82 kiest of 202?

Een andere mogelijkheid is menu, mijn service,zenderpakketten, geabonneerd daar zou het gekozen pakket moeten staan. Staat daar niks is het helaas niet goed gegaan.

Belangrijk is dat de adres gegevens bij KPN en Telfort exact gelijk zijn.

Reputatie 1

Adresgegevens zijn identiek

Bij "menu, mijn service,zenderpakketten" staat niets.

202 2n 82 kan ik niet kiezen.

Dan is de aanvraag niet goed afgehandeld en is het aan @Alexandra - Telfort om na te gaan waarom.

Reputatie 8
Badge +10

@annemiekk Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Dankjewel voor de extra informatie, dan ga ik er voor je achteraan. Had je al een gratis zenderpakket gekozen? Je kan kiezen tussen het Pluspakket of FOX Sports. Ik vermoed dat je het Pluspakket erbij wilt hebben, maar ik wil het even zeker weten voordat ik dit voor je doorgeef aan een specialist.

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort goed ingeschat Alexandra:grinning: Pluspakket heeft de voorkeur.

Reputatie 8
Badge +10

@annemiekk Helemaal goed :slight_smile: Mijn reactie is wat later dan mijn bedoeling was, sorry daarvoor. Ik heb het doorgegeven aan de specialisten, met het verzoek om het gratis Pluspakket zo snel mogelijk te activeren.

Je ontvangt een bevestiging per e-mail zo gauw het voordeel alsnog actief is. Ik hoor het graag mocht je iets gehoord hebben en laat het ook gerust weten als je intussen vragen hebt.

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort  ik hoop dat jij het voor elkaar krijgt, dit is al 3 keer eerder gedaan tot dusver zonder resultaat. Ik wacht in spanning af.

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort Alejij bent een topper. Het is eindelijk gelukt!

Dankjewel!

Reputatie 8
Badge +10

@annemiekk Fijn om te horen! Graag gedaan, ik ben blij dat alles nu goed gekomen is :relaxed: En alvast fijne feestdagen toegewenst!

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort  Hoi Alexandra, 

Te vroeg gejuicht.

Deze mail kreeg ik zojuist van kpn. Het is toch gewoon niet te geloven:disappointed_relieved::disappointed_relieved: Ik heb niets gewijzigd….. :

 

Geachte mevrouw Kleen,

Bedankt voor uw wijziging. Hierbij bevestigen wij welke extra dienst(en) u hebt gewijzigd:

De volgende diensten zijn verwijderd

- Pluspakket

Overzicht totale kosten
Een overzicht van uw producten en totale kosten is bijgevoegd als bijlage.

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

> Vind uw antwoord

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice"”

 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is gek @annemiekk, ik zie inderdaad dat het na de handelingen van Alexandra weer was aangezet en nu opeens weer uit. Ik maak een nieuwe melding voor je aan naar de specialisten, zodat zij er opnieuw een blik op kunnen werpen. Ik heb ze gevraagd of ze naast het opnieuw activeren van het Pluspakket ook kunnen kijken waarom het uitging en hoe het actief kan blijven. Door de kerstdagen is het even afwachten wanneer ze het precies oppakken, maar ze gaan er mee bezig.

Reputatie 1

@Jasper - Telfort 

goedemorgen Jasper, 

Gisteren werd ik gebeld door kpn en werd me verteld dat het een bug in hun systeem is dat Telfort Compleet bij mij en een aantal andere mensen aan het eind van de maand automatisch door hun systeem verwijderd wordt. Ik sta nu op een lijst ter controle en ze corrigeren dit handmatig elke keer dat dit gebeurd totdat de fout is gevonden. Dus er wordt aan gewerkt:rolling_eyes: .

 

Fijne Kerst!

groeten Annemieke 

Het zal me niks verbazen als dit indirect verband houd met de aanstaande omzetting van de Telfort mobiele abonnementen naar KPN, dat zou voor deze situatie dan gunstig kunnen zijn. 

Dan zit in ieder geval alles in 1 administratief systeem althans bij 1 provider mobiel en de huis internet aansluiting zijn zo ver ik weet ook bij KPN gescheiden administraties.

Reputatie 8
Badge +11

Of het te maken heeft met de samengang weet ik niet, maar die bug verklaart wel dat het zenderpakket steeds weer uitgezet werd. Het is fijn om te lezen dat zij het nu in de gaten houden en corrigeren als het weer gebeurt. Met de komende mobiele samensmelting volgende maand, verwacht ik dat de bug zelf niet meer opgelost zal worden. Daarna zal het niet meer handmatig gecontroleerd hoeven worden en zal dit automatisch goed gaan :slight_smile: Daarna zal je dit ook niet meer moeten ervaren.

Reageer