Telfort bedankt, klacht is opgelost.

  • 11 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 1217 keer bekeken

het was ondanks ik toestemmiing van telfort gekregen heb, drie dagen verwarring over inleveren van een nieuw toestel , naar drie dagen eindelijk gelukt. ik wil telfort dan ook heel vriendelijk bedanken , ik ben heel erg in mijn sas met dit mobiel die ik begrijp en kan gebruiken.
een vraagje ik kan niet inloggen met wachtwoord , heb er wel drie gekregen ook per email maar hij pakt het niet, inmiddels heb ik een verzoekje per email gestuurdt of die verholpen kan worden , want naar drie keer dan stop het . nogmaals hardstike bedankt telfort voor u service
i.g pruim beumer

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Badge
Wat fijn dat het toch nog goed is gekomen! Bedankt voor uw bericht. Ik heb u een privébericht gestuurd over uw wachtwoord.

Laïla