beantwoord

Telfort app geeft te weinig mb aan

• 6 juni 2018
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Afgelopen maand heb ik 500 MB bijgekocht omdat ik ineens bijna door mijn internet bundel heen was volgens de telfort app. Dat vond ik al wat bijzonder maar daar ook nog een bezoekje ging brengen aan Zwitserland was het wel handig wat mb bij te kopen omdat ik nog 18 dagen resterend had. Krijg ik ineens 6 dagen voordat mijn bundel afloopt heel veel mbs er bij... Dus ik gebeld ja dat was de verdubbelaar. Oké bijzonder die zou pas per 1 juni in gaan maar oké. Ik heb dus ook mond ongenoegen uitgesproken mbt de gekochte bundel die ik die achteraf nu nodig had gehad. Nu ineens is mijn bundel 4500 mb voor deze maand terwijl ik maar 1500 heb 😳 oftewel ik snap er niks meer van, maar die 500 mb is wel in rekening gebracht... Kan iemand mij hierover toelichting geven? Ik had die 500 mb niet hoeven kopen, was de informatie van de telfort app incorrect en heb ik daarom €5 betaald voor 500 mb die ik dacht nodig te hebben maareigenlijk dus helemaal niet nodig had?
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 7 juni 2018, 19:31

Hi Joukje,

Ik snap dat het inderdaad vervelend is dat je de extra MB's hebt aangeschaft wanneer je deze achteraf niet nodig bleek te hebben. Ik zie dat je op 20 mei de extra bundel hebt aangezet en dat de verdubbelaar sinds 28 mei aan staat. Omdat ik zie dat de bundel van 500 MB maar een week actief was en niet wordt meegenomen naar de volgende maanden. Aangezien je hier wel voor hebt betaald, ga ik deze 5 euro die hiervoor in rekening is gebracht vergoeden. Dit wordt verrekend op de eerstvolgende factuur.

Ik zie dat je van de vorige periode 1870 MB hebt meegenomen en deze maand inclusief verdubbelaar 3000 MB hebt gekregen. Je hebt hier 93 MB van verbruikt, waardoor je uit komt op een huidig tegoed van 4776.

Ik hoop dat het op deze manier duidelijker voor je is. Wanneer je nog vragen hebt hoor ik dat natuurlijk graag van je!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hi Joukje,

Ik snap dat het inderdaad vervelend is dat je de extra MB's hebt aangeschaft wanneer je deze achteraf niet nodig bleek te hebben. Ik zie dat je op 20 mei de extra bundel hebt aangezet en dat de verdubbelaar sinds 28 mei aan staat. Omdat ik zie dat de bundel van 500 MB maar een week actief was en niet wordt meegenomen naar de volgende maanden. Aangezien je hier wel voor hebt betaald, ga ik deze 5 euro die hiervoor in rekening is gebracht vergoeden. Dit wordt verrekend op de eerstvolgende factuur.

Ik zie dat je van de vorige periode 1870 MB hebt meegenomen en deze maand inclusief verdubbelaar 3000 MB hebt gekregen. Je hebt hier 93 MB van verbruikt, waardoor je uit komt op een huidig tegoed van 4776.

Ik hoop dat het op deze manier duidelijker voor je is. Wanneer je nog vragen hebt hoor ik dat natuurlijk graag van je!
Reputatie 1
Badge
Hallo rozemarijn,

Super! Daar ben ik heel erg blij mee 😃 bedankt voor je snelle antwoord en de service. Heb je verder nog gegevens van mij nodig via een persoonlijk bericht?

Groetjes Joukje
Reputatie 3
Badge +4
Hi Joukje,

Nee hoor, ik heb verder niets nodig 🙂 Dank je wel voor je reactie, en ik hoor het graag wanneer je nog vragen voor me hebt!
Reputatie 1
Badge
Oké! Nogmaals bedankt! 😃

Reageer