Teleurstelling na herhaaldelijke toezeggingen.

• 17 februari 2012
  • 1 reactie
  • 2000 keer bekeken

Een aantal maanden geleden ben ik begonnen met de vraag of de Samsung Galaxy Nexus I9250 er al was, wat die moest gaan kosten en wat de levertijd zou zijn.
Ondanks dat dit het vlaggenschip van de android toestellen is is hij inmiddels nog steeds niet beschikbaar bij Telfort, Geen informatie over levertijd en of hij überhaupt al in het assortiment zal worden opgenomen.
Dit heb ik zelf moeten achterhalen ondanks toezeggingen dat ze het zouden navragen en mij dan zouden terugbellen. Niet gebeld door ze dus na 2 weken nog een keer proberen. Inmiddels had ik de hoop op een Galaxy Nexus alweer opgegeven. Waarom duurt het zo lang terwijl de Iphone 4S meteen leverbaar was??

Uiteindelijk heb ik op 1-2-2012 mijn Abonnement verlengd en verhoogd en heb daar de Samsung Galaxy Note bij besteld. Deze was niet op voorraad maar in wk 6 op donderdag kwamen er 200 binnen en daar zou ik zeker bij zitten. Dus vrijdag zou ik mijn telefoon krijgen, misschien op zaterdag maar hooguit die maandag (zie de slag om de arm). Idd vrijdag geen telefoon, zaterdag nog steeds geen telefoon en je raad het al die maandag ook niet. Dus deze maandag gebeld. Ik moet geduld hebben tot donderdag. Als hij dan niet binnen is dan wordt het geescaleerd en kunnen ze actie gaan ondernemen.
Die woensdag ervoor toch nog even gebeld voor de zekerheid (ivm geld en aanwezigheid). Toen werd er alweer terug gekrabbeld van die uitspraak de dame die ik aan de telefoon had heeft contact met de medewerker opgenomen die gegarandeerd had dat het ging lukken. In plaats van dat hij de ballen heeft het gesprek aan te nemen verschuilt hij zich achter die vrouwelijke medewerker zelfs nadat ik expliciet om hem heb gevraagd. Zij moet het bericht maar doorgeven.
Zij heeft het netjes doorgegeven maar deze vrijdag zou het moeten lukken. Nu denk je natuurlijk dat ik dit bericht vanaf mijn nieuwe telefoon heb gestuurd?? Maar niets is minder waar.. Want............ WEER GEEN telefoon. En dat terwijl die collega op woensdag of donderdag had aangegeven dat het goed moest gaan komen want er waren er 1000 besteld en daar zat ik zeker bij!!!
Vrijdagavond op weg naar huis weer gebeld nu om 17.45. Of ik maandag terug kan bellen want de noodzakelijke afdelingen zijn niet meer bereikbaar!!!!!!!
Als ik dit had geweten dan had ik nooit meer zo mijn telefoon besteld. Ondanks dat ik over Telfort opzich best tevreden was. Ik moet wel zeggen dat de medewerkers me wel steeds netjes te woord hebben gestaan. Maar dat doet niets af aan de hele situatie...

1 reactie

Badge +7
Allereerst mijn excuses voor de gang van zaken. Ik begrijp dat het vervelend is. Graag laat ik voor uitzoeken wat de status is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla

Reageer