beantwoord

telefoonverzekering bij verlengen aanvragen

• 7 november 2017
  • 2 reacties
  • 487 keer bekeken

Mijn abonnement is afgelopen en ik wil deze verlengen icm met een nieuw toestel, nu kan ik geen optie aanklikken om een verzekering erbij aan te sluiten.
Als ik namelijk nog een optie verder ga dan wordt het abonnement gelijk besteld, maar ik wil gewoon eerst zien wat de opties en kosten hiervan zijn, heeft iemand enig idee hoe ik dit op de site kan vinden? dankjewel
icon

Beste antwoord door Koffiemok 8 november 2017, 12:51

@roosjerosalieTelfort bied geen verzekeringen meer aan.
Als je een toestelverzekering wil hebben vraag het dan na bij je eigen verzekeringsmaatschappij. Best kans dat je die namelijk al hebt en anders kan je die toevoegen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Als je een toestelverzekering wil hebben vraag het dan na bij je eigen verzekeringsmaatschappij. Best kans dat je die namelijk al hebt en anders kan je die toevoegen.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi roosjerosalie, welkom op het forum. Wij bieden inderdaad geen verzekeringen meer aan. Het advies van Koffiemok om bij je verzekeraar na te gaan of je je telefoon kan verzekeren via hen.

Reageer