beantwoord

Telefoonnummer wijzigen

• 12 november 2019
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Kan ik zo snel mogelijk mijn telefoonnummer veranderen? 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 november 2019, 12:29

Hoi @Allisa, welkom op het forum. Wat GJC zegt klopt helemaal, via de telefonische collega's is de snelste manier om dat in gang te zetten. Is dat al gelukt? Als het nog niet is gelukt kan ik ook met je meekijken hiernaar, dan kan je jouw forumprofiel voorzien van het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”)?

Als je dat hebt gedaan kan je dat hieronder aangeven in een reactie, dan ga ik voor je aan de slag.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Door de klantenservice te bellen (0900-9596, lokaal tarief).

Hier staan de voorwaarden: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/nieuw-mobiel-telefoonnummer-aanvragen.htm

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Allisa, welkom op het forum. Wat GJC zegt klopt helemaal, via de telefonische collega's is de snelste manier om dat in gang te zetten. Is dat al gelukt? Als het nog niet is gelukt kan ik ook met je meekijken hiernaar, dan kan je jouw forumprofiel voorzien van het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”)?

Als je dat hebt gedaan kan je dat hieronder aangeven in een reactie, dan ga ik voor je aan de slag.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Allisa, ik heb geen reactie meer van je gezien. Als ik dit nog voor je kan bekijken weet je me te vinden.

Reageer