beantwoord

Telefoonnummer wijzigen

• 4 november 2019
  • 6 reacties
  • 97 keer bekeken

Beste Telfort,

Graag zou ik mijn telefoonnummer willen veranderen. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen? 

Groet,

A

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 november 2019, 10:15

Hoi @annevrossem, een nieuw nummer is mogelijk! :slight_smile: Ik kan een nieuw willekeurig nummer voor je aanvragen, die wordt dan vrijwel direct actief op jouw huidige SIM-kaart. Je hoeft dan enkel het toestel even opnieuw op te starten en dan kan je die al gebruiken. Als je de Mijn Telfort gebruikt met het 06-nummer als gebruikersnaam zal je na de wijziging in kunnen loggen met het nieuwe nummer. 

Om het nummer te kunnen wijzigen vraagt het systeem ook waarom je het nummer wilt wijzigen, wordt je er bijvoorbeeld op lastiggevallen of iets anders? Ik hoor het graag van je, dan kan ik het voor je regelen.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @annevrossem, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik jouw nummer nog voor je kan wijzigen hoor ik het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @annevrossem, een nieuw nummer is mogelijk! :slight_smile: Ik kan een nieuw willekeurig nummer voor je aanvragen, die wordt dan vrijwel direct actief op jouw huidige SIM-kaart. Je hoeft dan enkel het toestel even opnieuw op te starten en dan kan je die al gebruiken. Als je de Mijn Telfort gebruikt met het 06-nummer als gebruikersnaam zal je na de wijziging in kunnen loggen met het nieuwe nummer. 

Om het nummer te kunnen wijzigen vraagt het systeem ook waarom je het nummer wilt wijzigen, wordt je er bijvoorbeeld op lastiggevallen of iets anders? Ik hoor het graag van je, dan kan ik het voor je regelen.

Ik heb het contractnummer toegevoegd :grinning:

Reputatie 8
Badge +7

Beste,

Ik heb het volgens mij veranderd in mijn profiel. Hier heb ik de gegevens neergezet. Het gaat om een mobiel nummer.

Hallo @annevrossem , vul eventueel ook nog een contractnummer in in je profiel,

zodra een moderator dit ziet kan hij/zij dat voor je oppakken.

Beste,

Ik heb het volgens mij veranderd in mijn profiel. Hier heb ik de gegevens neergezet. Het gaat om een mobiel nummer.

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @annevrossem , gaat het om het vaste telefoonnummer of een mobiel nummer?

Geef in je profiel even aan om welk soort nummer het gaat, de tenaamstelling van de contractant, postcode/huisnummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN.

Dat kun je invullen in de vakjes waar bij staat dat dat alleen voor jou en Telfort zichtbaar is.

Reageer