beantwoord

Telefoonnummer overnemen als je al een nummer van Telfort in gebruik hebt?

• 14 februari 2018
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb een simkaart gekregen van een andere provider met een voor mij zeer makkelijk nr. Ik heb al langere tijd een telfort nr. Is er een mogelijkheid om mijn huidige nummer te vervangen door dit betreffende nummer? De simkaart incl. gegevens zijn nog in mijn bezit.

Mvg Roy
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 19 februari 2018, 15:05

Hoi Royrens, ben je hier al bij geholpen? Ik heb geen bericht meer van je gezien en hoop dat alles duidelijk is. Als dat toch niet het geval is, dan help ik je hier graag verder.

Je kunt bij een nieuw abonnement nummerbehoud aanvragen. Wij nemen dan je nummer over van je huidige provider en zorgen dat je abonnement daar wordt opgezegd. Hierbij is het wel belangrijk dat je bijna of al contractvrij bent. We kunnen 60 dagen van tevoren nummerbehoud aanvragen. Ben je al contractvrij? Dan heb je altijd een maand opzegtermijn.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Royrens, welkom op het forum.
Wil je het nummer van de andere provider op je lopende Telfort abonnement overzetten of op een nieuw Telfort abonnement?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Royrens, ben je hier al bij geholpen? Ik heb geen bericht meer van je gezien en hoop dat alles duidelijk is. Als dat toch niet het geval is, dan help ik je hier graag verder.

Je kunt bij een nieuw abonnement nummerbehoud aanvragen. Wij nemen dan je nummer over van je huidige provider en zorgen dat je abonnement daar wordt opgezegd. Hierbij is het wel belangrijk dat je bijna of al contractvrij bent. We kunnen 60 dagen van tevoren nummerbehoud aanvragen. Ben je al contractvrij? Dan heb je altijd een maand opzegtermijn.
Dan zou je denk ik een nummerbehoud aanvraag moeten doen voor dat betreffende nummer. Dan zou het vermoedelijk wel actief in gebruik moeten zijn.

Reageer