beantwoord

Telefoonnummer in gesprek als ik bel

• 8 november 2017
  • 4 reacties
  • 2772 keer bekeken

Badge
Voor mijn 3 kinderen heb ik een mobiel abonnement bij Telfort.
Als ik ze op hun mobiel bel krijg ik altijd te horen dat het mobiele nummer in gesprek is, terwijl dit niet zo is.
Ik moet altijd twee keer bellen om ze aan de lijn te krijgen. De tweede keer gaat de telefoon wel gewoon over.
Maakt niet uit met welke telefoon ik bel, het gebeurt gewoon altijd.
Hoe kan dat en kan dit opgelost worden?
Mvg,

M Houweling
icon

Beste antwoord door Koffiemok 8 november 2017, 13:06

@HouwelingWat je omschrijft klinkt als de "Niet storen" functie. Controleer eens of ze die niet aan hebben staan. Je herkent het door een half maantje bovenin het display.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@HouwelingWat je omschrijft klinkt als de "Niet storen" functie. Controleer eens of ze die niet aan hebben staan. Je herkent het door een half maantje bovenin het display.

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Houweling, ik begrijp dat jij als je je kinderen belt eerst te horen krijgt dat ze in gesprek zijn. Bel je daarna nog een keer, dan gaat het toestel wel over. Dat is irritant ja. Je kan allereerst eens kijken of je kinderen de niet storen functie aan hebben staan. Dit is inderdaad van invloed op de bereikbaarheid. Mocht dat niet werken, dan wil ik graag een paar voorbeeldtijdstippen via een privébericht krijgen met daarin jouw nummer, het nummer dat je probeerde te bellen en de uitkomst. Dan wil ik het verder laten nazoeken.
Badge
Wat Koffiemok beschrijft is inderdaad het geval.
De niet storen functie staat in hun telefoon aan en nu het uit staat gaat de telefoon wel gewoon na 1x over.
Bedankt voor de oplossing!
Reputatie 8
Badge +15
Graag gedaan! 🙂

Reageer