telefoonlease

• 14 juni 2012
  • 2 reacties
  • 1511 keer bekeken

Lees op de Telfort site dat je een telefoon kunt leasen. Ik heb een sim only abonnement. Kan ik dan met behoud van mijn abonnement wat ik nu heb ook eentelefoon leasen?
Hoe werkt dit dan, want ik kom er niet helemaal uit op de site?

2 reacties

Lees op de Telfort site dat je een telefoon kunt leasen. Ik heb een sim only abonnement. Kan ik dan met behoud van mijn abonnement wat ik nu heb ook eentelefoon leasen?
Hoe werkt dit dan, want ik kom er niet helemaal uit op de site?

hoi,
je kunt je nummer niet behouden met een leas telefoon. ik adviseer je heel goed ,t abonnement door te lezen omdat het gaat om een sim-only met leas toestel , dus dat houd in dat je je overgehouden belminuten niet mee krijgt en je data ook niet.
ik had ook een sim only zonder toestel en dacht een goed abonnement afgeloten te hebben, maar naast mijn sin only die ik al had, maar nu blijk ik toch weer een sim only met toestel te hebben .
k heb nog gevraagd of er addertjes onder het gras zaten maar nee ik had gewoon een abonnement met toestel, kijk zo wordt je om de tuin geleid.

gr willy
Lees op de Telfort site dat je een telefoon kunt leasen. Ik heb een sim only abonnement. Kan ik dan met behoud van mijn abonnement wat ik nu heb ook eentelefoon leasen? Hoe werkt dit dan, want ik kom er niet helemaal uit op de site? hoi, je kunt je nummer niet behouden met een leas telefoon. ik adviseer je heel goed ,t abonnement door te lezen omdat het gaat om een sim-only met leas toestel , dus dat houd in dat je je overgehouden belminuten niet mee krijgt en je data ook niet. ik had ook een sim only zonder toestel en dacht een goed abonnement afgeloten te hebben, maar naast mijn sin only die ik al had, maar nu blijk ik toch weer een sim only met toestel te hebben . k heb nog gevraagd of er addertjes onder het gras zaten maar nee ik had gewoon een abonnement met toestel, kijk zo wordt je om de tuin geleid. gr willy

via de chat zeiden ze gewoon dat het kon. Moet ik alles uitvinken en dan betaal ik alleen het toestel, 20 euro per maand. Ik moet er geen abonnement bij. Heb ik ook gezegd, want ik heb me eigen sim only abonnement van telfort.Kan gewoon mijn eigen simkaartje erin steken zei ze net via de chat. Hoe kan dit dan? Mijn simonly loopt nog t/m 19 nov 2013. En was geen probleem zeiden ze

Reageer