Telefoon vergrendeld, toestel niet simlockvrij?
Hallo,
ik heb laatst een simkaart aangevraagt van Tele2, en nu geprobeerd. pincode 0000 werkte, maar daarna kwam er iets van netwerk wachtwoord ofzo, weet het niet meer precies uit mijn hoofd, maar dat wist ik niet. heb toen het puk nummer geprobeerd, maar werkte ook niet. ik weet nu niet wat ik moet doen, want mijn mobiel is nu vergrendeld, heb alles al geprobeerd voor zover dat ik kon vinden op dit forum, maar het werkte niet.
help mij alstublieft.
Sybren Nooij
ik heb laatst een simkaart aangevraagt van Tele2, en nu geprobeerd. pincode 0000 werkte, maar daarna kwam er iets van netwerk wachtwoord ofzo, weet het niet meer precies uit mijn hoofd, maar dat wist ik niet. heb toen het puk nummer geprobeerd, maar werkte ook niet. ik weet nu niet wat ik moet doen, want mijn mobiel is nu vergrendeld, heb alles al geprobeerd voor zover dat ik kon vinden op dit forum, maar het werkte niet.
help mij alstublieft.
Sybren Nooij

Dat wil zeggen dat de telefoon die je hebt niet simlockvrij is, oftewel dat de telefoon niet geschikt is voor alle netwerken/providers. Dit heeft dus niks met pin of puk codes te maken, maar met het feit dat je toestel op dit moment geblokkeerd is voor gebruik met oa Tele2.
Het toestel kan simlockvrij worden gemaakt waar je het toestel hebt aangeschaft, zolang de aanschaf langer dan een jaar terug is (met de garantiebon uiteraard).
Het toestel kan simlockvrij worden gemaakt waar je het toestel hebt aangeschaft, zolang de aanschaf langer dan een jaar terug is (met de garantiebon uiteraard).
Hier is een centraal topic voor: https://forum.telfort.nl/prepaid-255/centraal-mijn-sim-unlockcode-nodig-21113/
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.