Telefoon nummer geblokkeerd

• 7 januari 2020
  • 9 reacties
  • 102 keer bekeken

Telfort heeft mijn abonnement geblokkeerd zonder om mij een. Mail te sturen dat ik moet betalen ze gaven alleen aan dat ik een hoger telefoon rekening heb

9 reacties

Goedemorgen nogmaals ik kan niet meer bellen waaraan lig dat

Admin: Dubbele topics samengevoegd

Reputatie 8
Badge +18

Twee topics hiervoor opstarten is niet nodig 

Admin: Reactie van dubbel topic meegenomen naar bestaande topic

Reputatie 8
Badge +18

Als deze rekening niet is betaald dan wordt je automatisch afgesloten en als je een mail gehad hebt dat je rekening veel hoger is dan lijkt het mij logisch dat je aan de bel getrokken had om de rekening te voldoen 

Hallo @Feria , voor een snelle reactie kun je even bellen (via een andere telefoon die het wel doet) naar 0900 9596, twitteren of facebooken.

Twee keer een topic aanmaken over hetzelfde onderwerp is niet zinvol, geeft verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen.

Ik heb geen openstaande rekening. 

En nee ik heb geen ander telefoon waar ik jullie op kan bellen want jullie heb mijn nummer geblokkeerd terwijl ik gewoon betaald slaat nergens op

Jimny bedank dat je het beter weet zonder om te shecken als het klopt hou je negatieve reactie voor jezelf 

Reputatie 8
Badge +18

Jimny bedank dat je het beter weet zonder om te shecken als het klopt hou je negatieve reactie voor jezelf 

Have i Nice day, ik kan het niet checken omdat ik net als jij een klant ben en je post op een openbaar forum en als je een mail gehad hebt vanwege een hoge rekening dan mag ik toch verwachten dat je actie onderneemt en ik ben er vrijwel zeker van dat er een rekening niet is betaald en dan wordt je abo geblokkeerd

Hallo @Feria , ik zie dat je wel kunt internetten, dan kun je, wat ik al eerder schreef, even twitteren of facebooken, als je zulke accounts hebt.

Bellen kan misschien met de vaste telefoon, als je die hebt, of met de telefoon van een partner of wie dan ook.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Feria, ik heb even meegekeken. Ik zie dat je bent afgesloten vanwege hoogverbruik. Je hebt aardig wat kosten gemaakt en om erger te voorkomen ben je afgesloten. Ook zie ik dat de laatste rekening gestorneerd is waardoor er nog een bedrag openstaat. Ik kan dit niet met je oplossen. Hiervoor moet je echt even bellen met 020 4842 400. Dit is de afdeling Credit Risk. Mijn collega's kunnen je verder helpen. Meer kan ik er op dit moment niet van maken. 

Reageer