Telefoon naar reparatie

• 28 september 2015
  • 1 reactie
  • 389 keer bekeken

Goedenavond,

Dus ik stuur een maand geleden mijn telefoon naar smartcare.... gezellig maand later nog niks binnen? ik lekker bellen krijg ik een domme reactie van ''onderdelen zijn nog onderweg'' nou oke goed dan.... 3 dagen later krijg ik een e-mail van telfort: Ja je telefoon is definitief defect dus je mag een vervangende telefoon halen bij 1 van onze shops.... ja gezellig ga ik er heen, is mijn telefoon niet meer verkrijgbaar in telfort Sony Xperia Z1, vraag ik de Z2 ( wat extra bij betalen zou ik natuurlijk niet erg vinden ) Maarja die maken ze ook al niet.... en ik ga geen 100-200 euro aan een telefoon EXTRA geven terwijl ik gewoon volledige verzekerd op mijn telefoon ben?

Dus mijn vraag hierbij, kan ik mijn Sony Xperia Z1 gewoon terug krijgen via Telfort klantenservice? of is dit weer zo een **** dat ik een telefoon T.W.V 300 euro moet gaan halen terwijl ik mijn telefoon gewoon lekker terug wil.... betaal niet voor niks.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Sabir! Wat een 'gezellige' boel inderdaad! Schiet niet echt op zo. Het lijkt me verstandig om de klantenservice hier naar te laten kijken aangezien zij gelijk actie kunnen ondernemen. Zou je jouw 06-nummer en e-mailadres in een privévenster kenbaar kunnen maken? Ik zal er na ontvangst voor zorgen dat dit zo snel als mogelijk wordt opgepakt. Tot die tijd vanzelfsprekend mijn oprechte excuses voor deze onprettige samenloop van omstandigheden.

Reageer