beantwoord

Telefoon geblokkeerd door openstaande factuur

• 21 januari 2019
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

Hoi,

ik heb een factuur van twee maanden geleden over het hoofd gezien en niet betaald. Kan dit opgeheven worden?
ik zal binnen vandaag het bedrag overmaken.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 januari 2019, 14:12

Hoi ErsinG, dat kan gebeuren natuurlijk, ik snap dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Ik help je graag op weg.

De snelste manier om je nummer weer aan te sluiten, is als je de factuur betaalt via iDeal. Ik heb voor de zekerheid een iDeal betaallink voor je aangevraagd. Deze ontvang je per e-mail binnen uiterlijk 1 werkdag, meestal al binnen een paar uur. Zo gauw je via die link met iDeal hebt betaald, wordt je binnen uiterlijk 2 uur weer aangesloten.

Laat je weten of het is gelukt en ook als je vragen hebt?

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi ErsinG, dat kan gebeuren natuurlijk, ik snap dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Ik help je graag op weg.

De snelste manier om je nummer weer aan te sluiten, is als je de factuur betaalt via iDeal. Ik heb voor de zekerheid een iDeal betaallink voor je aangevraagd. Deze ontvang je per e-mail binnen uiterlijk 1 werkdag, meestal al binnen een paar uur. Zo gauw je via die link met iDeal hebt betaald, wordt je binnen uiterlijk 2 uur weer aangesloten.

Laat je weten of het is gelukt en ook als je vragen hebt?

Reageer