beantwoord

telefonie werkt wel maar data niet

• 24 mei 2018
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

M.i.v. 24-05-2018 nieuw mobiele abonnement. tel.nr. mee overgenomen en dat werk prima.:)
Internet werk echter niet.:( Allerlei tips en adviezen uitgeprobeerd maar ik krijg nog steeds geen dataverbinding. Ik ga morgen op vakantie dus de tijd dringt. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Stephen 26 mei 2018, 16:18

Hallo JaBe, welkom op forum! Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van nummerbehoud. Deze wordt op maandag 28 mei uitgevoerd. Vanaf die dag zal data (mobiel internet) dan ook werken. Er zit helaas niks anders op dan nog even af te wachten tot maandag. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Deze al gezien?

https://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Toestelhulp-mobiel.htm
DIe had ik ook al voorbij zien komen maar ik heb een Lenovo tab3 tablet. Wel geprobeerd de voorbeelden zoveel mogelijk e volgen maar helaas.
Reputatie 8
Badge +17
Heb je wel een databundel bij je abonnement en heb je het toestel al uit en weer aangezet
Bedankt voor je reactie

Heb je wel een databundel bij je abonnement en heb je het toestel al uit en weer aangezet

Ik heb 2 x 5 gb als combi deal. dus ja, ik heb een databundel. En ook aan/uitzetten heb ik geprobeerd.
Reputatie 8
Badge +17
Vul je forum profiel aan met je 06 nummer zodat Webcare weet wie je bent en je topic wordt op volgorde van binnenkomst tussen de 3 en 5 werkdagen behandeld
Reputatie 8
Badge +16
Hallo JaBe, welkom op forum! Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van nummerbehoud. Deze wordt op maandag 28 mei uitgevoerd. Vanaf die dag zal data (mobiel internet) dan ook werken. Er zit helaas niks anders op dan nog even af te wachten tot maandag. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer