beantwoord

Tel+abo pakket niet mogen ontvangen

• 27 augustus 2012
  • 1 reactie
  • 1755 keer bekeken

Onlangs heeft mijn partner via internet een telefoon + abonnement besteld.
Wegens werk moest hij onverwachts naar het buitenland (EU) waardoor hij mij heeft gemachtigd het pakket te mogen ontvangen.
Vervolgens weigert Online Pakketservice mij het pakket mee te geven (terwijl het eerder toegezegd was) ondanks dat mijn partner mij gemachtigd heeft dmv een brief.
Ik had alles wat ik bij de hand moest hebben voor de aanname. Maar puur omdat ik niet de achternaam deelde mocht ik het pakket niet ontvangen.
Terwijl wij samen een kind hebben, erkenning, samenwonend op het adres. Maar toch was dit al niet goed genoeg.
Waarom kan ik het pakket niet ontvangen? Het is overduidelijk dat wij samen zijn, alleen het trouwboekje is er niet. Nu kan mijn partner dus geen klant worden?
Graag zie ik hiervoor een oplossing.
icon

Beste antwoord door Laila 28 augustus 2012, 15:10

Welkom op het forum [email]a.storm3@gmail.com[/email]! Mijn excuses dat er is toegezegd dat u het pakket in ontvangst kan nemen. Het pakket kan alleen in ontvangst genomen worden door de contractant. De contractant moet ook het contract tekenen, het is niet alleen een kwestie van in ontvangst nemen. Tot mijn spijt is hiervoor geen oplossing, de contractant moet echt aanwezig zijn.

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Welkom op het forum [email]a.storm3@gmail.com[/email]! Mijn excuses dat er is toegezegd dat u het pakket in ontvangst kan nemen. Het pakket kan alleen in ontvangst genomen worden door de contractant. De contractant moet ook het contract tekenen, het is niet alleen een kwestie van in ontvangst nemen. Tot mijn spijt is hiervoor geen oplossing, de contractant moet echt aanwezig zijn.

Laïla

Reageer