beantwoord

Te weinig MB's en minuten tov nieuwe abo.

• 24 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 317 keer bekeken

Op 4 augustus mijn abo verlengd, gekocht 175 minuten en 1200 MB, door de verdubbelaar dus 350 minuten en 2400MB. In mijn telfort staat echter 500 MB + 500 MB en 150 min + 150 min. Vandaag 24.08.2017 heb ik voor de 5e keer gebeld met klantenservice telkens een ander antwoordt. Afgelopen maandag gaf een dame van klantenservice aan dat alles voor woensdagavond 23.08.2017 geregeld zou zijn. NEE dus, vandaag weer andere reactie, moet je wachten tot de volgende factuur dan zal het ook wel goed staan in mijn telfort. Daarnaast ben ik zo stom geweest om nog een 2e nummer te verlengen op 15 augustus, hetzelfde ingekocht, je mag 2 x raden wat in mijn Telfort staat, het verkeerde natuurlijk. Wie kan mij helpen ??? Klantenservice niet want die vertellen telkens een ander verhaal. Ik ga nu kijken via juridisch advies om beide abo terug te draaien en alles weg te halen bij telfort, ook internet etc.
Jammer telfort is een perfecte provider totdat je iets gaat wijzigen.
Is er iemand binnen telfort die komt met een echte oplossing ???
Heeft iemand een gelijksoortige ervaring en een oplossing ?
Andre
icon

Beste antwoord door Stephen 24 augustus 2017, 20:15

Hallo Andre, bedankt voor jouw gegevens. Ik heb het een en ander voor je uitgezocht en ben blij dat ik je gerust kan stellen.
De extra minuten (25) en MB's (700) voor beide abonnementen zie je inderdaad niet staan bij de abonnementsgegevens. Je ziet daarom alleen de standaard 150 minuten en 500 MB's voor beide abonnementen.
Omdat je bij je verlengingen extra MB's en minuten hebt ontvangen dan worden deze pas bij de volgende factuurperiode met CombiVoordeel verdubbeld. Ik zie dat de factuurperiode voor beide abonnementen de 1e van de maand is. Dus vanaf 1 september zal je dus 350 minuten en 2400 MB's ontvangen. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Andre, welkom op het forum en bedankt voor het verlengen van de abonnementen. Kun je de telefoonnummers aan mij kenbaar maken in een privébericht? Na ontvangst ga ik dan voor jou op zoek naar de oplossing.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Andre, bedankt voor jouw gegevens. Ik heb het een en ander voor je uitgezocht en ben blij dat ik je gerust kan stellen.
De extra minuten (25) en MB's (700) voor beide abonnementen zie je inderdaad niet staan bij de abonnementsgegevens. Je ziet daarom alleen de standaard 150 minuten en 500 MB's voor beide abonnementen.
Omdat je bij je verlengingen extra MB's en minuten hebt ontvangen dan worden deze pas bij de volgende factuurperiode met CombiVoordeel verdubbeld. Ik zie dat de factuurperiode voor beide abonnementen de 1e van de maand is. Dus vanaf 1 september zal je dus 350 minuten en 2400 MB's ontvangen. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Gefeliciteerd Andre1959,
Snel en helder opgelost door Stephen.
Kennelijk was jouw probleem toch eenvoudiger dan het mijne.
Ik zie nog steeds kastjes en muren..........
Stephen bedankt voor je reactie.
Jammer genoeg was al dat bellen en ontstane irritatie niet nodig geweest als ik niet 5 verschillende reacties had gekregen van klantenservice, zou leuk zijn om alle opgenomen gesprekken nog eens te beluisteren om de grote verscheidenheid aan antwoorden te horen.
Ik laat mij op 1 september verrassen op mijn Telfort.
ATH veel succes om het probleem op te lossen. Een troost is er voor gebruikers/klanten tegenwoordig, er zijn heel veel providers en niet meer zoals vroeger alleen het machtige KPN.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Andre, graag gedaan en ik ben het met je eens. De irritatie was niet nodig geweest. Onze excuses hiervoor. Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zie ik graag een reactie of nieuw topic van jou tegemoet.
Beste Stephen,

Ik bewonder jouw enthousiasme en je geloof in jouw organisatie. Ik moet je echter teleurstellen, het is NIET geregeld. Er staan nog steeds verkeerde aantallen in mijntelfort en daarnaast heb ik gisteravond een screen print gemaakt van de resterende belminuten en aantallen van beide telefoonnummers. ook deze aantallen kloppen niet als ik alles bij elkaar optel met de nieuwe minuten.
Wie o wie kan mij verder helpen ??????

Daarnaast mijn vraag aan jou hoe moet ik de verlengingen terugdraaien gezien het feit dat telfort niet levert wat afgesproken is kan ik mijns inziens de verlenging ongedaan maken.

Ook in deze graag jouw reactie.
Hieronder de gegevens van 17.25 uur in mijn telfort
CombiVoordeel 2x zo veel staat aan Wijzig
Bundels
500 MB Wijzigen + 500 Combivoordeel € 5,50

150 minuten Wijzigen + 150 Combivoordeel € 8,00
SmsOnbeperkt
€ 13,50 /mnd
Groet een bedroefde klant die al een maand aan het bellen en mailen is om te krijgen waar hij voor betaald.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Andre, zou je nogmaals willen kijken? Ik zie namelijk andere aantallen in het systeem. In afwachting van jouw reactie.
Beste Stephen,

Ik zie nog steeds hetzelfde als afgelopen weken.
Zie knipsel (bijlage JPG)van enkele minuten geleden.
Ik heb inmiddels een officiële klacht aangemaakt bij de 2e lijns, referentienummer 170904364371.
Vanochtend ook gesproken met een van jouw collega's van klantenservice, probleem is niet opgelost en haar reactie was dat dit een bekend probleem is wat bij veel klanten voorkomt. Voorlopig zou er nog geen oplossing zijn. Ben zeer benieuwd of jij wel een oplossing hebt. Heb een knipsel gemaakt van MIJN TELFORT van een van de betreffende mobielenummers het 2e nummer is ook nog niet geregeld. Daarnaast staat het ook verkeerd op de rekening die ik ontvangen heb van beide nummers, ook dat is een bekend probleem waar nog geen oplossing voor is.
In afwachting van jouw oplossing.

Groet,
Andre

Reageer