beantwoord

Te veel belminuten.

• 4 november 2018
  • 8 reacties
  • 251 keer bekeken

Badge
hallo,
ik heb dit dus precies het zelfde!
ik heb een abonnement met 150 bel minuten, omdat ik vrijwel nooit bel heb ik daar al teveel aan, maar door een vreemde omstandigheid staat er op mijn abonnement 575 bel minuten, en vanwege combivoordeel zit ik op 1875 bel minuten iedere maand.

Ik ontving in mei een mail dat de bel minuten aangepast zou worden in de combivoordeel dus wel de extra MB's maar niet meer zoveel bel minuten, nu is mijn nieuwe abonnement ingegaan en de aantal bel minuten is nog steeds zo verschrikkelijk hoog
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 november 2018, 18:28

Hoi GerhardR, ik zie inderdaad dat je een abonnement hebt van 150 minuten. Daar krijg je nog 25 minuten bij. Omdat je CombiVoordeel hebt komen daar ook nog eens 400 minuten van bij. In totaal zijn dat dus elke periode 575 minuten. Daarnaast zijn deze bundels 3 maanden geldig. Dit betekent dat alle minuten die je niet op gebruikt nog twee maanden meeneemt. Vandaar dat je zoveel minuten hebt. Uiteraard worden ook jouw MB's verdubbeld. Dit is hoe het CombiVoordeel in elkaar steekt. Ik kan je minuten dus niet verlagen. Je betaald ook alleen maar voor de 150 minuten. 🙂
Bekijk reactie

8 reacties

Badge
hallo,

ik heb een abonnement met 150 bel minuten, omdat ik vrijwel nooit bel heb ik daar al teveel aan, maar door een vreemde omstandigheid staat er op mijn abonnement 575 bel minuten, (niet op de rekening) en vanwege combivoordeel zit ik op 1875 bel minuten iedere maand.

Ik ontving in mei een mail dat de bel minuten aangepast zou worden in de combivoordeel dus wel de extra MB's maar niet meer zoveel bel minuten, nu is mijn nieuwe abonnement ingegaan en de aantal bel minuten is nog steeds zo verschrikkelijk hoog
groet,.

Admin: topics samengevoegd
Hoe lang heb je dit abonnement al?
Ik had voor de combivoordeel wijziging, dubbele belminuten en data,
De dubbele belminuten zij van het combivoordeel gegaan en daar voor in de plaats,
gratis 400 min. extra.
Ik weet niet of dit ook bij jou van toepassing is.
Maar dat het totaal van de belminuten nog verdubbeld wordt is wel vreemd.
Gaat het wel goed met de data?
Badge

ik heb een abonnement met 150 bel minuten, omdat ik weinig bel heb ik daar al teveel aan, maar door een vreemde omstandigheid staat er op mijn abonnement 575 bel minuten, en vanwege combivoordeel zit ik op 1875 bel minuten iedere maand.

Admin: topics samengevoegd en dubbele screenshot verwijderd
Je hebt toch een topic geopend over dit onderwerp?
Het is voor webcare verwarrend als je meerdere topics over 1 onderwerp opent.
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/belminuten-combivoordeel-78825
Je kant altijd nadere info toevoegen in dat topic.
Badge
Sorry van de dubbele topic! Lukte mij niet om te verwijderen!
Ik dacht dat hij in de verkeerde onderwerp geplaatst was, en omdat ik eerder gezeur heb gehad over een topic in de verkeerde afdeling!

Mijn nieuwe abbonement is begin deze maand in gegaan.
De hoge aantal bel minuten had ik ook al in het oude abbonement in combinatie met combivoordeel!
Reputatie 8
Badge +12
Hoi GerhardR, ik zie inderdaad dat je een abonnement hebt van 150 minuten. Daar krijg je nog 25 minuten bij. Omdat je CombiVoordeel hebt komen daar ook nog eens 400 minuten van bij. In totaal zijn dat dus elke periode 575 minuten. Daarnaast zijn deze bundels 3 maanden geldig. Dit betekent dat alle minuten die je niet op gebruikt nog twee maanden meeneemt. Vandaar dat je zoveel minuten hebt. Uiteraard worden ook jouw MB's verdubbeld. Dit is hoe het CombiVoordeel in elkaar steekt. Ik kan je minuten dus niet verlagen. Je betaald ook alleen maar voor de 150 minuten. 🙂
Badge
Dan is er dus niets aan te doen, bedankt voor je reactie
Reputatie 8
Badge +12
Nee, helaas niet. Dit is hoe de vork in de steel steekt.

Reageer