beantwoord

Storingen, onderhoud

• 12 juli 2016
  • 6 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik merk vanochtend dat het netwerk hier (3927) regelmatig uitvalt of heel zwak is. Daarna weer even goed.
Klopt het dat er onderhoud was/is, of is dit niet bekend.
Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat in ieder geval onderhoud altijd gemeld staat op de site, daar scheelt het volgens mij nog wel aan.
Als er dan iets is weet je beter wat er aan de hand kan zijn.
icon

Beste antwoord door Schimmel 13 juli 2016, 16:51

Laat je het weten als je er weer op kunt? Dank je!

Ja hoor, gisterenavond deed alles het weer, nu weer volle bak verbinding.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Nog steeds geen bereik.
Direct buiten Renswoude (andere masten) wel bereik.
Reputatie 8
Badge +17
Toestel al even uit en weer aangezet wil nog wel eens helpen
Inmiddels ook telefonisch de storing doorgegeven. De KPN-mast lag er inderdaad helemaal uit. Als het goed is doet hij het vanavond weer.
Maar ook bij de helpdesk aangegeven dat het eigenlijk wel zou helpen als een storing op de website zichtbaar zou zijn. Nu ga je op de site kijken en zie je geen storing terwijl er dus wel een hele mast uit staat. Het zou ook de helpdesk heel wat telefoontjes en dus werk schelen.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Schimmel,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Jammer dat de mast in kwestie eruit ligt, dat is niet zo mooi. Helaas worden niet alle storingen aan ons gemeld. Dit is mede afhankelijk van de impact. Al kan ik me goed voorstellen dat je dit niet kan waarderen.

Ik vind het hoe dan ook fijn om te vernemen dat het vanavond weer zou moeten werken. Laat je het weten als je er weer op kunt? Dank je!
Laat je het weten als je er weer op kunt? Dank je!

Ja hoor, gisterenavond deed alles het weer, nu weer volle bak verbinding.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Schimmel,

Goed om te horen dat het allemaal werkt! Daar gaat het om!

Mocht je nog een andere vraag hebben, maak je dan een nieuw topic aan?

Hier gaat een slot op.

PS.
Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.