beantwoord

Storing activeren sim kaart

  • 27 februari 2018
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Is de storing voor het activeren van je sim kaart al opgelost?
Ik kan namelijk mijn nieuwe simkaart nog niet activeren.
icon

Beste antwoord door Marcel64 27 februari 2018, 10:18

El Cheapo,
Ik heb contact gehad via de chat met telfort.
Je moet een nieuwe sim aanvragen.
Zondag nacht zijn ze over gegaan op een nieuw systeem.
Jij hebt waarschijnlijk ook een simkaart gekregen uit het oude systeem.
Het nieuwe systeem herkent deze oude simkaarten niet en dus ook niet te activeren.

Wel een beetje vreemd dat je dit zelf uit moet zoeken 😉
Bekijk reactie

5 reacties

ik ben ook al sinds gister ochtend bezig maar het werkt nog steeds niet
El Cheapo,
Ik heb contact gehad via de chat met telfort.
Je moet een nieuwe sim aanvragen.
Zondag nacht zijn ze over gegaan op een nieuw systeem.
Jij hebt waarschijnlijk ook een simkaart gekregen uit het oude systeem.
Het nieuwe systeem herkent deze oude simkaarten niet en dus ook niet te activeren.

Wel een beetje vreemd dat je dit zelf uit moet zoeken 😉
Marcel64,

Thanx , nou dan gaan we dat maar proberen .
El Cheapo,

Misschien leest er wel iemand van het Telfort team mee, zij kunnen het gelijk voor je regelen 😉
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marcel, we zijn inderdaad overgestapt naar een nieuw systeem. Fijn dat je een nieuwe simkaart ontvangt. Excuses voor het ervaren ongemak.

@El Cheapo,

Indien je nog geen nieuwe simkaart ontvangt dan graag je klantnummer toevoegen aan je profiel zodat ik je hiermee van dienst kan zijn.

Reageer