beantwoord

Storing ?

• 3 november 2016
  • 6 reacties
  • 362 keer bekeken

Ik kan niet bellen en heb geen internet, is er soms een storing ??
icon

Beste antwoord door Noaimmig4 3 november 2016, 15:02

Ik heb zojuist mijn mobiel helemaal uit en aan gezet en kan weer bellen 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Wie weet..?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
Ik kan niet bellen en heb geen internet, is er soms een storing ?? wij hebben er ook last van in Grootegast. al vanaf gisteren avond. Maar kan ook niks vinden op het net. Hoop dat het snel wel opgelost is. want heb wel wifi gelukkig in huis maar buiten huis niks. het is mooi ballen zo.
Al vanaf gisteren geen bereik haast met mobiel valt al weg. Hoop dat het wel snel wordt op gelost. Daar voor hebben wij geen abonnoment van Telfort mobiel.Wij wonen in Grootegast
Reputatie 8
Badge +17
Bedoel je met mobiel, ik zag deze week dat het mobiele bereik in sommige delen van Friesland te wensen overlaat, om uit te sluiten dat het aan je toestel/simkaart ligt kun je een andere simkaart proberen in je toestel
Vanaf vanochtend 09:30 geen mobiel bereik meer...en mobiel internet!!!! Met zeker 5!!! telefoons, allemaal op het Telfort netwerk... Wat een bagger
Dit betreft regio Boxmeer. Noord Brabant

Erg vreemd dat Telfort hier geen melding van maakt op de website, als ze er al zeker 4 uur uit liggen. Ik zal toch niet de eerste zijn die dit meld?

Zou fijn zijn als er snel een oplossing komt!
Ik heb zojuist mijn mobiel helemaal uit en aan gezet en kan weer bellen 🙂