Daarna toch mijn Telfort abonnement verlengd en heb dus nu geen extra bundel meer nodig.
Bij de nieuwe factuur voor komende maand staat hij toch weer vermeld en zie nergens de mogelijkheid om deze extra bundel te stoppen
Via mijn telfort wordt ik zowel op de website in rondjes gestuurd
Hoe zet ik dit stop
Beste antwoord door Alexandra - Telfort
Fijn dat je gegevens al in je profiel staan. Het gaat om de extra bundel van 1000 MB, toch? Deze is op 25 februari vervallen en staat nu niet meer aan, zie ik. Zie jij ook in Mijn Telfort dat de bundel niet meer aan staat? Ik vermoed dat dat de reden is, waardoor het je online niet lukt de bundel uit te zetten, want hij staat niet meer aan.
Doordat de bundel nog aan stond toen de factuur gemaakt is op 25 februari, staat deze met de bijbehorende kosten nog wel op de factuur. Ik verwacht dat deze op de komende factuur in mindering gebracht wordt. Mocht dat niet zo zijn, laat het dan hier weten, dan zorg ik dat je de kosten terug krijgt! Je hoeft natuurlijk niet te betalen voor iets dat je niet (meer) gebruikt 🙂 En laat het ook gerust weten als je vragen hebt.