beantwoord

Status nummerbehoud

Bergje
Graag zou ik vernemen wanneer mijn mobiele prepaid nummer wat al van Telfort is, overgezet wordt naar mijn aangevraagde abbo.

Heb hier al meerdere keren contact over gehad. De tweede keer werd er gezegd dat het ergens in maart zou zijn. De laatste keer werd er gezegd dat het handmatig zou gebeuren en dat het eind januari zou plaatsvinden. Nu zie ik hier op het forum ook eind februari voorbij komen...?

Mij is verzekerd dat mijn nummer eind januari (handmatig) overgezet zou gaan worden.

1. Waarom wordt dit niet van te voren met de klant gecommuniceerd?
2. Waarom is er geen eenduidig antwoord op de vraag wanneer het nummer wordt overgenomen? ( Heb al 3 keer een andere datum gehoord/gelezen).

Graag hoor ik van jullie.

icon

Beste antwoord door Stephen - Telfort 19 februari 2018, 15:32

Hallo Bergje, ik zie dat je de 1000 MB's hebt ontvangen. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je. :)

Bekijk reactie

18 Reacties

Bergje
Even een aanvulling op hier boven. Mijn Nieuwe abbo is ingegaan op 22-01-2018, maar dit gebruik ik expliciet nog niet omdat ik niets aan twee nummers heb! Het bestelnummer is overigens (1801166872).
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bergje, welkom op het forum! Even kijken of het voor mij duidelijk is. Jouw prepaid nummer dat eindigt op 22 wil je overzetten naar je abonnement met het nummer dat eindigt op 19 klopt dit? Zo ja, dat zou momenteel wel mogelijk kunnen zijn. Ik zie je bevestiging graag tegemoet zodat ik dit voor je kan uitzetten.
Bergje
Hoi Stephen,
Bedankt voor je reactie.

Het klopt dat mijn prepaid nummer wat eindigt op 22 omgezet moet worden naar het abonnement wat ik heb aangevraagd. Het klopt dat het abonnementsnummer eindigt op 19. Volgens een collega van je die ik via de telefoon heb gesproken, zou mijn nummer eind januari (handmatig) omgezet worden van prepaid naar het abonnement.

Tevens is de nieuwe simkaart gelijk geactiveerd na ontvangst.

Graag hoor ik van je.

Alvast bedankt!
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bergje, bedankt voor het bevestigen. Als het goed is moet het nu mogelijk zijn om de omzetting te doen. Ik heb hiervoor een verzoek ingediend.
Binnen twee werkdagen ontvang je bericht hierover. Laat je even weten als het is gelukt? Bij voorbaat dank!
Bergje
Hoi Stephen,

Bedankt voor je reactie.

Hoe krijg ik hier bericht over? Dit laat ik weten.

Alvast bedankt!
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bergje, je ontvangt een sms wanneer het nummer wordt overgezet en je wordt ook gebeld. Indien mijn collega's jou niet kunnen bereiken dan zal ik je ook op de hoogte brengen via een reactie in dit topic.
Bergje
Bedankt voor je reactie.

We wachten het af.
Bergje
Goedeavond,

Daar zijn we weer.

Tot op heden nog niets vanuit Telfort vernomen omtrend het omzetten van mijn prepaidnummer reeds Telfort naar het abbo wat ik bij Telfort heb afgesloten.

Het begint aardig irritant om er telkens achteraan te moeten.

Graag een snelle oplossing!
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bergje, ik begrijp de frustratie. Helaas is er wat misgegaan bij het overzetten van je nummer. Mijn collega's zijn dit voor je aan het onderzoeken. Ik verwacht morgen hierover een update en zal je dan hierover berichten. Excuses voor het ongemak.
Bergje
Goedemiddag,

Dat er dingen misgaan is mij nu wel duidelijk en geeft mij geen goed gevoel! Het blijft alleen allemaal zo vaag en wazig van hoe en wat.....?

Op Hoop van zegen.
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Beste Bergje, de laatste uitgevoerde nummerbehoud is teruggedraaid omdat deze niet goed is verlopen. Vandaag is de opdracht ingediend om deze opnieuw uit te voeren. Ik verwacht dat dit binnen 2 dagen zal worden uitgevoerd en neem dan donderdag contact met jou op voor een update.
Bergje
Wij hebben uw simkaart met telefoonnummer 06222 per 07-02-2018 09:39:00 geblokkeerd. Het is niet meer mogelijk om te bellen of sms-en met uw simkaart.

Ik schrok van dit mailtje. De nieuwe simkaart zit nu in mijn toestel en het lijkt te werken...

Hoe zit het nu met de verrekening van de kosten/compensatie? Mijn abbo ging 22 januari in maar vanaf nu kan ik er pas gebruik van maken.

Alvast bedankt!
Bergje
Tevens zie ik wanneer ik bij mijntelfort inlog dat ik maar 500 MB heb van de 1000.

Zie de bijlages voor verdere toelichting.

Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bergje, bedankt voor de bevestiging! Ik ga een vergoeding aanmaken voor 22 januari tot 7 februari.
Ook ga ik je de helft van de abonnementskosten voor mobiel internet vergoeden omdat je de helft van de bundels hebt ontvangen. Waarschijnlijk komt dit door de issues met nummerbehoud.
Ik ga er vanuit dat je de 18e (jouw factuurdatum) wel gewoon 1000 MB's zal ontvangen. Dit ga ik uiteraard voor je controleren om zeker ervan te zijn.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bergje
Hoi Stephen,

Ik hou de factuur in de gaten en mocht het alsnog niet kloppen, dan laat ik weer wat van mij horen.

Heb je al kunnen controleren of ik vanaf de 18e wel 1000MB ontvang ipv de 500 die ik nu heb gehad?

Tevens krijg ik de volgende melding eigenlijk altijd wanneer ik inlog bij mijntelfort app. Zie bijlage voor verdere toelichting.

De app heb ik al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ook heb ik de cache al twee keer verwijderd, maar dit lijkt niet te helpen..!

Met vriendelijke groet,

Bergje
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bergje, het klopt. De bundel moet worden aangepast van 500 naar 1000 MB's. Je zal dus op 18 februari de 1000 MB's ontvangen en dan is het verbruik ook weer zichtbaar.
Helaas zul je bij je abonnementsgegevens nog wel 500 MB's zien staan. Ik heb begrepen dat dat niet kon worden aangepast maar in de praktijk en bij verbruik zul je wel zien dat je de 1000 MB's hebt ontvangen.
Ik stel voor om hier 19 februari weer op terug te komen. Dan kan ik voor je controleren of alles correct is en de verbruiksgegevens weer worden weergegeven. Mocht je in de tussentijd nog opmerkingen of vragen hebben stel ze dan gerust.
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Beste Bergje, ik heb van mijn collega's vernomen dat de bundel is aangepast van 500 MB's naar 1000 MB's. Uiteraard zal ik dit alsnog checken op 19 februari voor de zekerheid.
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bergje, ik zie dat je de 1000 MB's hebt ontvangen. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je. :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)