beantwoord

Startdatum ruim 2 maanden verder?

• 17 maart 2017
  • 1 reactie
  • 132 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik heb deze week een simonly abonnement besteld, nummerbehoud aangevinkt, heb Vodafone prepaid, en in de bevestiging werd maandag 27 maart 2017 als datum aangegeven als startdatum inclusief nummerbehoud.
Nu heb ik gisteren mijn simkaart geactiveerd en tot mijn verbazing staat op de overeenkomst dat de ingangsdatum 12-05-2017 zou zijn.
Hoe kan dit en geldt nu de datum 27 maart of pas 12 mei?

Mvg,

Jeroen
icon

Beste antwoord door jimny 17 maart 2017, 09:26

De startdatum wordt altijd wat verder in de toekomst gezet dit doet men omdat je van een andere provider komt, maar in de praktijk als het nummerbehoud door je vorige provider is goedgekeurd het meestal zo is dat de oorspronkelijke datum van 27 maart wordt gehanteerd, als je inlogt in je mijn telfort mobiel zie je de juiste datum staan
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +18
De startdatum wordt altijd wat verder in de toekomst gezet dit doet men omdat je van een andere provider komt, maar in de praktijk als het nummerbehoud door je vorige provider is goedgekeurd het meestal zo is dat de oorspronkelijke datum van 27 maart wordt gehanteerd, als je inlogt in je mijn telfort mobiel zie je de juiste datum staan

Reageer