beantwoord

Startdatum Combivoordeel mobiel abbo

• 17 december 2016
  • 2 reacties
  • 438 keer bekeken

Beste Telfort.
Ik heb laatst een mobiel abbo bij jullie afgesloten.
En aan de telefoon werd aangegeven dat ik nog gebeld werd voor het activeren en de gewenste start datum.
nu heb ik mijn nieuwe simkaart al ontvangen en kan ik die gaan activeren. Maar dit wil en kan nog niet omdat mijn Simpel abbo loopt tot 17feb.
Ik hoop dat dit alsnog geregeld kan worden.

Vriendelijke Groet Steffie
icon

Beste antwoord door Daphne 19 december 2016, 16:15

Hi SJMCeelen1994, welkom op het forum en bij Telfort! Heb je inmiddels al contact hierover gehad? Anders help ik je graag verder. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, simkaartnummer, 06-nummer van Telfort en de laatste 3 cijfers van je IBAN aan mij doorgeven. Wil je ook gebruikmaken van nummerbehoud? Dan is ook het te behouden 06-nummer en simkaartnummer nodig. Ik kijk uit naar je reactie.
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Hi SJMCeelen1994, welkom op het forum en bij Telfort! Heb je inmiddels al contact hierover gehad? Anders help ik je graag verder. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, simkaartnummer, 06-nummer van Telfort en de laatste 3 cijfers van je IBAN aan mij doorgeven. Wil je ook gebruikmaken van nummerbehoud? Dan is ook het te behouden 06-nummer en simkaartnummer nodig. Ik kijk uit naar je reactie.

Hallo Daphne. Ik heb hier nog geen contact over gehad en zou dit graag verder met u willen afhandelen.
Ik heb al een prive bericht gestuurd maar weet niet precies hoe dit werkt? ook wil ik graag gebruik maken van nummerbehoud.
Groetjes Steffie

Reageer