beantwoord

Startdatum abonnement na overstap naar KPN met nummerbehoud

• 26 april 2019
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond, Ik ga 24 juni over naar KPN met mijn mobiel, ik lees dat jullie op 22 juni mijn contract stopzetten. Dit valt in het weekend. Nu is mij gezegd dat ik die 2 dagen nog wel mijn mobiel kan gebruiken, klopt dat? Ik zou anders 2 dagen zonder telefoon zitten, zou heel vervelend zijn. Heel graag een reactie. Groetjes Hanneke

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 29 april 2019, 11:56

Dag @hanneke31. Welkom hier op het Forum. Ik lees dat je binnenkort overstapt naar KPN met je mobiele abonnement. Ik zie dat je daarbij nummerbehoud hebt aangevraagd. Nummers worden altijd op een werkdag overgezet. Als de eerst mogelijke datum om je nummer over te zetten in het weekend valt, dan wordt je 06-nummer de eerstvolgende werkdag overgezet naar de nieuwe provider. Dit is in jouw geval dus op 24 juni. Je komt dus niet zonder mobiele diensten te zitten. ☺ Weet je zo voldoende? Laat het gerust weten als er nog iets is dat ik voor je kan doen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @hanneke31. Welkom hier op het Forum. Ik lees dat je binnenkort overstapt naar KPN met je mobiele abonnement. Ik zie dat je daarbij nummerbehoud hebt aangevraagd. Nummers worden altijd op een werkdag overgezet. Als de eerst mogelijke datum om je nummer over te zetten in het weekend valt, dan wordt je 06-nummer de eerstvolgende werkdag overgezet naar de nieuwe provider. Dit is in jouw geval dus op 24 juni. Je komt dus niet zonder mobiele diensten te zitten. ☺ Weet je zo voldoende? Laat het gerust weten als er nog iets is dat ik voor je kan doen.
Reputatie 1
Dank je wel Natasja. IK ben gerustgesteld met jouw antwoord.
Reputatie 8
Badge +9
Geen enkel probleem, @hanneke31. Fijn om te lezen dat ik je gerust heb kunnen stellen. 🙂

Reageer