beantwoord

Start factuurperiode

  • 23 juli 2019
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik vroeg me af wanneer mijn factuurperiode start en eindigt. Dit staat namelijk volgens mijn inzien nergens aangegeven op de site of op de app.

Mvg Ralph.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 juli 2019, 11:24

Hoi @Rralphf, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! ☺

Ik kijk graag voor je na hoe het bij jou zit met de factuurperiode. Heb je een abonnement voor thuis, of een mobiel abonnement waarvan je dit wilt weten? Kan je voor mij ook je huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je gegevens opzoeken en dit voor je nakijken.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Rralphf, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! ☺

Ik kijk graag voor je na hoe het bij jou zit met de factuurperiode. Heb je een abonnement voor thuis, of een mobiel abonnement waarvan je dit wilt weten? Kan je voor mij ook je huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je gegevens opzoeken en dit voor je nakijken.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @Rralphf, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat je het antwoord op je vraag inmiddels hebt gevonden. Laat het me anders vooral weten, ik help je graag verder.

Reageer