Beste antwoord door Jasper - Telfort
Met Spotify zijn er inderdaad verschillende factoren, we werken samen met een bedrijf tussen ons en Spotify zelf in en de communicatie loopt voor ons via hun. Over het algemeen gaat dat gelukkig goed en krijg je de activatiecode binnen enkele uren en kan die geactiveerd worden via de link die nelly jacoba noemt, maar incidenteel blijft de code achterwege. Dat lijkt hier ook gebeurd te zijn, wat natuurlijk vervelend is. Omdat je de afgelopen maand geen gebruik hebt kunnen maken heb ik de kosten voor 1 maand Spotify voor je vergoed, dat zal met een volgende factuur worden verrekend!
Ik ben het met je eens dat het wisselen van medewerkers niet handig is, in dit geval was dat wel noodzakelijk. Stephen heeft een andere functie gekregen waardoor hij niet meer op het forum actief is en ik kon je natuurlijk niet zonder antwoord laten zitten
Bekijk reactie
Ik ben het met je eens dat het wisselen van medewerkers niet handig is, in dit geval was dat wel noodzakelijk. Stephen heeft een andere functie gekregen waardoor hij niet meer op het forum actief is en ik kon je natuurlijk niet zonder antwoord laten zitten
