beantwoord

Spotify Premium word niet geactiveerd

• 11 juni 2018
  • 6 reacties
  • 709 keer bekeken

Beste forumleden

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Ik volgens de stappen op de website van Telfort mijn spotify premium account opgezegd om deze via Telfort te laten lopen. Vanuit Telfort mail gekregen dat mijn huidige spotify account opgezegd is en dat Telfort automatisch Spotify Premium van Telfort activeert als mijn termijn afgelopen is.

Nu heb ik al bijna 2 weken de gratis versie van Spotify (tot grote frustratie) en is er tot op heden niks automatisch overgezet. Ik heb opnieuw een acitveringscode aangevraagd maar deze ontvang ik niet of ik deze nou via de mail of via mijn mobiele nummer opvraag.

De Telfort klantenservice gebeld die mij verwijst naar Spotiy klantenservice. Wat mij niet helemaal de bedoeling lijkt als je dienst afneemt in dit geval van Telfort. Als ik bij Spotify inlog zie ik niks staan behalve dat ik een Free account heb.

Iemand tips?

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Stephen 13 juni 2018, 14:17

Bedankt voor de mail. Ik heb zojuist Spotify Premium voor je aangevraagd. Heb je ook een activeringscode ontvangen? In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie

6 reacties

De voor de hand liggende vraag ook bij de ongewenste mail gekeken, en heeft Telfort het juiste correspondentie email adres te vinden via mijn telfort
Hallo Galdor,

Dank voor je reactie. Ik heb mijn Spambox gecheckt. Geen mail van Telfort.

Gr.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo pietergabrielbouma, welkom op het forum! Wat vwervelend dat Spoitfy niet geactiveerd kan worden. Kun jij de mail die je van ons hebt ontvangen naar mij mailen? Een mailadres heb ik je kenbaar gemaakt via een privébericht. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de mail. Ik heb zojuist Spotify Premium voor je aangevraagd. Heb je ook een activeringscode ontvangen? In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen,

Jazeker ik heb een SMS ontvangen en Spotify ook al kunnen activeren.
Top geregeld Stephen!! Hartelijk dank voor jou hulp.

Greets
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pieter, bedankt voor het bevestigen! Rest mij niks anders dan jou een fijn weeken en veel luister plezier toe te wensen. 😃

Reageer