beantwoord

Spotify Premium via Telfort loskoppelen

• 19 juli 2019
  • 5 reacties
  • 329 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren mijn abonnement bij Telfort gewijzigd (verlengen) en hierbij heb ik Spotify Premium uitgeschakeld, omdat ik via Spotify zelf een family account wil maken. Nu kan ik dit niet doen, omdat mijn huidige Spotify account nog gekoppeld is aan Telfort. Wijzingen zijn hierdoor dus niet mogelijk en moet daarom contact opnemen met Telfort zelf. Kan iemand mijn hierbij helpen?

E. Odaci

Admin: dubbele topic verborgen
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 juli 2019, 10:21

Goedemorgen @e.odaci, ik begrijp dat je nog steeds een Premium account hebt, terwijl wij je Spotify account al omgezet hebben naar free. Daarom heb ik hier navraag over gedaan en jouw vermoeden blijkt te kloppen.

In ons systeem is jouw Spotify account al omgezet van Premium naar free. In de systemen van Spotify worden de accounts eens per maand gecontroleerd, en dan wordt de status aangepast naar de -eventuele- nieuwe status: in dit geval van Premium (via Telfort) naar free. Zo gauw zij jouw account omgezet hebben, kan je het Family account activeren. Ik kan dit proces helaas niet versnellen, ik hoop dat de wijziging ook snel bij Spotify verwerkt is.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen @e.odaci, leuk om te lezen dat je je abonnement hebt verlengd! Ik begrijp dat je Spotify Premium uit je abonnement hebt gehaald omdat je Spotify Family wilt gaan gebruiken. Ik help je graag verder hiermee.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. Het account dat aan Spotify Premium gekoppeld was bij ons, is inmiddels omgezet naar een 'free' account en dus losgekoppeld. Dat betekent dat je Spotify Family nu zonder problemen kan activeren 🙂 Klopt dit, of merk je iets anders? Ik hoor het graag van je.
Ik heb zojuist mijn account gechecked en heb nog steeds Spotify Premium (ook is mijn account nog gekoppeld aan Telfort). Ik bedank u voor uw snelle hulp.

Ercan Odaci
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen @e.odaci, sorry voor mijn late reactie! Blijkbaar was mijn antwoord op je laatste berichtje niet goed verstuurd.

Hoe staat het er nu voor met jouw Spotify account, is het al gelukt om er een Family account van te maken? Toen ik op 20 juli voor je keek, was het omzetten naar free inderdaad in gang gezet, soms is er even tijd voor nodig voordat dit helemaal verwerkt is. Ik hoor graag of het gelukt is, en natuurlijk ook als je vragen hebt.
Een week verder en mijn account staat nog steeds op Premium en is dus nog gekoppeld aan Telfort. Ik denk dat het een op een bepaalde datum pas toegepast wordt.
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen @e.odaci, ik begrijp dat je nog steeds een Premium account hebt, terwijl wij je Spotify account al omgezet hebben naar free. Daarom heb ik hier navraag over gedaan en jouw vermoeden blijkt te kloppen.

In ons systeem is jouw Spotify account al omgezet van Premium naar free. In de systemen van Spotify worden de accounts eens per maand gecontroleerd, en dan wordt de status aangepast naar de -eventuele- nieuwe status: in dit geval van Premium (via Telfort) naar free. Zo gauw zij jouw account omgezet hebben, kan je het Family account activeren. Ik kan dit proces helaas niet versnellen, ik hoop dat de wijziging ook snel bij Spotify verwerkt is.

Reageer